Svenska Aerogel (AERO.ST)

Ny analyse.

1 Synes om

Er der stadig aktionærer her? Tanker om kursstigningen, der har varet i omkring en uge, hvad kunne være årsagen?
I morgen kommer Q3-rapporten jo.

2 Synes om

Jeg er her stadig, stadigvæk godt 70 % i minus, så opfølgningen har været ret begrænset, heldigvis er det kun en lille position.
De fremrykkede regnskabsaflæggelsen fra i morgen til i dag kl. 19:00, så det er vel snart finsk tid.
Lad os håbe på nogle store positive nyheder.

2 Synes om

Jeg har selv været med længe og deltaget i flere emissioner. Omkring 40 % er stadig i minus.

Det er svært at sige den præcise årsag til kursstigningen, men virksomhedens markedsværdi har ikke engang dækket deres maskinpark, og virksomheden er værdisat som næsten konkursmoden, så der er rigeligt med plads til stigning.

Måske ligger de store partnere bag stigningen, hvis samarbejde også blev nævnt i den netop offentliggjorte rapport, og jeg fik i hvert fald selv tro på, at SVA efter FLERE års løfter begynder at skabe omsætning og drive forretning med andet end aktieemissioner. Disse partnere burde i det mindste bestille store mængder Quartzane (Qurtzane), hvis aftalerne kommer i mål.

Jeg har aldrig tvivlet på deres produkt, men at bringe det på markedet har virkelig været en sej kamp.

3 Synes om

Her er direktørens nye interview, det lyder ret overbevisende.

5 Synes om

En svensk forretningsmand låner 20 mio. kroner til Svenska Aerogel.
Jeg ved ikke, hvad man skal tænke om det, men det pågældende investeringsselskab ser i det mindste ud til at have en rigtig stærk tro på, at SVA nu står på tærsklen til et gennembrud.

4 Synes om

Quartzane sælger som varmt brød​:grin:

3 Synes om

Nyt interview med direktøren. Der er helt sikkert potentiale i batterier til elbiler.

1 Synes om