Sanoma - undervurderet udbyttemaskine?

Og her er Petris lynkommentar til Q1-resultatet :slight_smile:

Sanoma offentliggjorde her til morgen sit Q1-resultat, som rent lønsomhedsmæssigt var en smule bedre end forventet i et sæsonmæssigt svagt første kvartal, der er præget af driftstab. Selskabet gentog sin forventning (guidance) for det nuværende år, så vi vurderer ikke, at der er et stort opadgående pres på vores eller konsensus-estimaterne, som ligger i midten af guidance-intervallet, bortset fra effekten af det nylige opkøb. Sanomas Q1-præsentation, der starter kl. 15.00, kan følges via dette link.

9 Synes om