Juju-brandet fanger mig overhovedet ikke. Det får mig til at tænke på billig børne-fødselsdagsdrik i stil med Mehu-Katti.
F.eks. er Celsius et nyt brand af en type, som selv en voksen mand kan være bekendt at købe.
Juju-brandet fanger mig overhovedet ikke. Det får mig til at tænke på billig børne-fødselsdagsdrik i stil med Mehu-Katti.
F.eks. er Celsius et nyt brand af en type, som selv en voksen mand kan være bekendt at købe.
Markederne i Polen og Tyskland er så konkurrenceprægede, at de er de sidste lande i Europa, man bør ekspandere til. En investering i Bosnien-Hercegovina virker som et godt træk.
Olvi har i de seneste år investeret markant i sin forsyningskæde og logistikkapacitet. Investeringerne omfatter blandt andet et nyt højlager i Iisalmi samt automatiserede plukkeløsninger, som gør det muligt at levere kundernes bestilte varer endnu mere effektivt i hele Finland.
Målet med ændringen af driftsmodellen er også at tilbyde kunder og partnere én samlet, overskuelig ordre- og leveringsproces samt at udnytte Olvis og Servaalis fælles salgsorganisation.
“Omstruktureringen er en naturlig forlængelse af det udviklingsarbejde, hvor vi allerede har bragt Olvis og Servaalis organisationer tættere på hinanden. Ved at sammenlægge forretningsaktiviteterne kan vi fremover betjene vores kunder og brandpartnere endnu mere effektivt samt opbygge et stærkere fundament for vækst på det finske marked,” siger Servaalis landechef Anna Ekström.
Som følge af virksomhedsoverdragelsen overføres Servaali Oy’s nuværende kontrakter, forpligtelser og forretningsaktiviteter til Olvi Oyj pr. 1. oktober 2026. Ændringen er primært juridisk og organisatorisk. Samarbejdet med partnere, kommercielle aftaler samt kontaktpersoner forbliver uændrede.
“Brandpartnerskaber er en vigtig del af vores strategi. Denne ændring styrker vores muligheder for at betjene vores kunder og partnere endnu mere helhedsorienteret på det finske marked gennem én samlet organisation,” fortæller Olvis kommercielle direktør Jouni Saarinen.