Nordic Lights - global premium-leverandør af belysningsløsninger

Jeg synes også, den ville ryge ret billigt… Jeg tror, et konkurrerende bud er muligt.

Sælges for billigt, selvom dette var et oplagt og potentielt opkøbsmål.

I meddelelsen står der i det mindste følgende:
“Aktionærer i Nordic Lights, som ejer i alt ca. 56,5 procent af alle aktier og stemmer i Nordic Lights, har forpligtet sig uigenkaldeligt til at acceptere Tilbuddet”.

“Sponsor Fund IV Ky og de enkelte partnere i Sponsor Capital Oy (”Sponsor Capital”) og dets datterselskab, som ejer i alt ca. 39,2 procent af aktierne og stemmerne i Nordic Lights, har ubetinget og uigenkaldeligt forpligtet sig til at acceptere Tilbuddet

Så jeg tror ikke, at der kommer et konkurrerende købstilbud.

2 Synes om

Handlen gennemføres, hvis mindst 90 % af aktionærerne accepterer den:

2 Synes om

Kan nogen give deres mening om, hvorvidt man bør tage imod tilbuddet, eller om der kommer et højere bud fra Montana senere? Hvad med andre muligheder?

Swedbank Robur, som ejer 5,2 % af Nordic Lights, afviser tilbuddet:

Swedbank Robur vil afvise tilbuddet på Nordic Lights Group Oyj

https://www.swedbankrobur.se/en/share/roburse/news/news-startpage/swedbank-robur-will-decline-the-offer-for-nordic-lights-group-oyj.html

7 Synes om

Generalforsamlingen finder sted torsdag den 20. april 2023 kl. 14 i Sanomatalo i Helsinki og online.

1 Synes om

Speciel konstruktion :grin:
https://twitter.com/JuhaVaris/status/1647965942276673539?s=20
https://www.inderes.fi/fi/tiedotteet/montana-bidcon-nordic-lights-groupn-osakkeenomistajille-tekeman-julkisen-kateistarjouksen

3 Synes om