Hej, volumen har rigtig nok været høj. Jeg undgår dog at spekulere i kortsigtede kursbevægelser eller daglig handel. Der er på nuværende tidspunkt få fakta til at drage konklusioner. Vi må se på det igen, hvis der kommer storaktionærmeddelelser (liputuksia) eller andre interessante nyheder.
Det strejfede mig lige, at det er ved at være et halvt år siden, at CFO’en stoppede, og det blev meldt ud, at man ville rekruttere en CMO til at erstatte CSO’en.
Der har ikke været lyd om nogen af delene. Hvad mon status er på det?
Nu er 30 % af den børsnoterede aktieklasse blevet handlet på seks handelsdage. Forhåbentlig kommer der aktive ejere ind i stedet for de tidligere passive.
Det samme som billede:
Satakieli har næsten en fjerdedel af ejerne anført som “Ukendte”… det er ret meget… dog ser det ud til, at ca. 5,4 mio. af disse blev flyttet over til de kendte? De ukendte er sandsynligvis den største sælger i den seneste tids “sell-offs”… interessant at følge med i, hvor meget de ukendtes andel er skrumpet i maj-rapporten.
Kendte eller ukendte, når en tredjedel skifter hænder i højt tempo, vil det have en bredere effekt. Nogen køber, og næppe for at blive en ny passiv ejer.
Ja, god pointe… det ville være mere interessant at vide, hvem der køber, men de gemmer sig nok også under “ukendte”, i hvert fald for det meste… jeg gætter på, da det også er blevet bemærket her, at der sker noget ovre på den amerikanske side.
Opdatering fra OTC-siden, 666t aktier. I alt er der nu blevet handlet omkring 3,5 millioner aktier på den markedsplads.
Er der nogen, der ved, hvordan tallene på OTC fungerer? Volumen er 666k, men Trade Data viser kun én handel på 14k.
Er der nogen, der ved, om der findes en lavere kursnotering end denne, jeg har postet (0,797)… kunstig intelligens (Copilot) fandt ingen… vi er allerede tæt på ATL-niveauer (All Time Low), medmindre mine oplysninger er forkerte… det ser ud til at have taget et lille rekyl i øjeblikket, men lad os se. Flyt venligst dette til kurs-forfærdelsestråden, hvis det forstyrrer, tak for jeres opmærksomhed.
Uden at hænge mig i de enkelte øre, så er vi efterhånden ret tæt på ATL-niveauer (All-Time Low). Jeg er selv hoppet med ombord nu, da det føles som om, at udsalget af aktier ikke varer meget længere, og jeg anser Cor Groups (Olli Karhi) nylige køb af aktier for ca. 5 mio. euro som værende signifikant.
Udviklingen har været langsom, men til denne pris vil jeg selv se, hvad fremtiden bringer. Samtidig vil jeg dykke mere ned i selskabet og se, om det giver anledning til yderligere opfyldning af depotet.