Netum - Når forandring er en mulighed

Her er en selskabsrapport om Netum fra Joni lige efter 1. kvartal :slight_smile:

Vi gentager vores Sælg-anbefaling (Vähennä) for aktien og sænker kursmålet til 1,05 euro (tidligere 1,10 €). Q1-rapporten var i det store billede lidt blødere end vores forventninger, selvom lønsomheden var en god forsvarssejr. Med henblik på fremtiden er retningen drevet af salget rigtig, men der er fortsat tydelig usikkerhed omkring timingen af salget samt dets indvirkning på omsætning og lønsomhed. Desuden er værdiansættelsen stram og opfordrer endnu ikke til at hoppe med ombord (2026-27e EV/EBITA og P/E er ~13-11x).

1 Synes om