Her kan enhver krypto-ven forfærdes over og juble over ændringer i kryptovalutakurserne ![]()
Superraketten crypto.com-mønt. Snart er 0,8 EUR brudt.
Det er lidt frustrerende, jeg troede ikke, at den kunne stige mere, efter at FB Meta-hypen var faldet lidt.
Jeg var sikker på, at den ville holde sig til maks. 3 USD og solgte alt for 2,6-3 USD
Den udskyder godt mod strømmen https://www.coingecko.com/en/coins/gala
![]()
Både CRO og VVS har haft en støt og behagelig stigning i flere dage nu. Og når man holder begge dele sammen i en LP-farm, stiger porteføljen også en smule i samme omgang. Hvor længe kan man håbe, at dette fortsætter på denne måde?
Jeg tænkte på at beholde begge dele længere, men jeg vil gerne afvikle farmen, hvis der opstår turbulens. Forholdet mellem mønterne vil blive skævt, hvis den ene falder og den anden stiger.
Curve DAO er forresten en redning på en ret bjørne-agtig dag
Det er efter min mening stadig en sleeper, TVL er 2x større end Uniswap, men Uniswaps markedsværdi er 6 gange større.
Forskellene er små: For et par uger siden med de samme beløb:
CRO1D3L (Crypto.com 3x long) og
SHIB1D5L (Shiba Inu 5x long) fra Hotbit.
Crypto +735% og Shiba -96%
Pimpeli pom
…+42% yderligere op i løbet af døgnet… Lige indtil jeg solgte dem ud for et øjeblik
… Nu venter jeg på, at agnen bider, så jeg kan komme tilbage på
vognen

Det lader til, at de blev begejstrede for at købe brød til ære for Thanksgiving i USA ![]()
Både CRO og VVS har haft en jævn og irriterende nedtur i nogle timer nu. (Når jeg holder begge dele sammen i en LP-farm, stiger min pung trods alt stadig lidt på samme tid). Hvor længe kan man frygte, det fortsætter på denne måde?
Så fik vi oplevet et ATH/næsten 1 USD dyk.
Jeg havde overvejet, at 1 USD ville blive brudt i første forsøg, men jeg tog fejl… nu et fald på -20 %. Det bliver interessant at se, hvor rejsen fortsætter.
Man skal altid lære, så:
a) crypto.com’s stigningshastighed blev testet
b) ATH-kollisionen og den magiske grænse på 1 USD forårsagede et dyk ved første forsøg, hvis omfang vi forhåbentlig snart kender
c) næste gang månekursen stiger, har vi allerede erfaring og kan prøve at forudsige bevægelserne
d) nu ser vi, hvor hurtigt pengene strømmer tilbage for at købe op i dykket
e) nu er der en fremragende mulighed for at købe mere eller for dem, der er forsinkede, at sænke gennemsnitsprisen
Jeg er stadig positivt indstillet over for en gentagelse af raketrejsen i næste uge, medmindre vi falder for dybt ned i jorden.
Det er kun godt, at dette kursrally faldt lidt til ro, i hvert fald midlertidigt. Jeg tror også, at stigningen vil fortsætte, da der har været et så godt momentum i de seneste uger på grund af nyhederne.
Jeg har også spekuleret i en mulig julekalender fra Crypto.com, da børsen (exchange) lanceres i USA den 25. december. Kunne det være en “hoveddags” låge, og de andre dage ville der være noget mindre? Fra et markedsføringsperspektiv ville dette være en fremragende mulighed for at øge interessen og hypen.
Så 1$ brudt og ind i en ny størrelsesorden ![]()
Historie er ingen garanti for fremtiden, og den, der husker gamle dage, får en pind i øjet, men alligevel ![]()
https://twitter.com/WatcherGuru/status/1463895356148629509?s=20
Hvad gik jeg glip af? Jeg vågnede til min telefons prisalarm, da alle de kryptoer, jeg ejer, faldt med 10 %?
Jeg kunne ikke hurtigt finde noget i nyhederne, men der burde vel være en forklaring på sådan noget?
Black (Red) Friday, en ny influenza-variant i Afrika og børserne dykker. Krypto følger trop.
Perfekt timing for denne kryptovaluta, da 15 % allerede er smeltet af de crypto.com-pante, jeg købte i forgårs. Selvfølgelig er dette kun små udsving i kryptoverdenen, men det er irriterende at starte på et sådant tidspunkt. Jeg vil købe mere, når -90 % er nået for CRO.
Jeg må hellere købe mad for 17.500 euro i Sokkar, så denne regning også er betalt. Makaroni og andre tørvarer til langtidsopbevaring.






