Crypto.com og andre, der tilbyder kryptocashback på kortbetalinger

Efter anmodning fra offentligheden er her en separat tråd til Crypto.com. Relaterede indlæg passer ofte ikke helt ind i trådene “diskussion om mæglere”, “kryptovaluta og verden” eller “jeg har lige købt eller solgt”.
Her kan du for eksempel stille spørgsmål om leveringstider for Visa-kort, CRO-kursen samt praktiske spørgsmål og svar om åbning og brug af konti. Og selvfølgelig også irriterede kommentarer om halve CRO’er modtaget som belønning fra Missioner eller andre gamification-innovationer, som vi endnu ikke kender til.

Redigering: Husk, at der er risici forbundet med dette, som med mange andre investeringsprodukter. Fiat-pengeindskud hos Crypto.com har sandsynligvis ikke den 100.000 euro indskudsgaranti, som kendes fra mange banker. Det har kryptovaluta-indskud i hvert fald ikke. Kryptovalutaer har i løbet af deres korte historie været ekstremt volatile. Et hurtigt kursfald på 90% er slet ikke et umuligt scenarie. Udbetaling af cashback kan afbrydes. Visa-kortet virker muligvis ikke overalt. Der er alle mulige andre trusler. Ingen af dem behøver at blive til virkelighed, men de kan alle blive til virkelighed.

30 Synes om

“Her ville man selvfølgelig være fristet til at lægge sin egen henvisningskode til glæde og gavn for alle, men den uskrevne regel på Inderes’ forum lader til at være, at man ikke reklamerer for sine egne koder offentligt i trådene. Og det er en god regel. Så holder trådene sig pæne, og der opstår ingen pinlige interessekonflikter.”

12 Synes om

Hyvä ketju, jeg åbnede vist engang en crypto.com-tråd, men den blev slettet ret hurtigt, men måske i “den nuværende verden” vil denne tråd blive, og blive.:sweat_smile: Ja, ved at spørge via privat besked kan du også få en referral code herfra, hvis nogen har brug for gratis penge..:wink:

Jeg lægger et godt link her, som du kan læse for at få lidt indsigt i crypto.com og deres Visa-kort. Dette fik mig i hvert fald til at “vågne op” til de muligheder, crypto.com tilbyder. En gammel historie, men den er nok blevet opdateret undervejs..

5 Synes om

Denne har mindst lige så meget brug, behov og berettigelse som enhver enkelt virksomhedstråd.

4 Synes om

Er der nogen, der har en idé om, hvordan det fungerer, hvis jeg bestiller et Ruby-kort uden CRO-stake og derefter sparer 350e op der og staker det til kortet. Primært om fordelene kommer automatisk efter staking, eller om der skal gøres andre ting?

1 Synes om

Du kan ikke bestille kortet, før du staker CRO-mønter til en værdi af 350 euro. Du kan selvfølgelig købe CRO-mønterne i dele, f.eks. 50 euro om måneden og stake CRO til en værdi af 350 € til kortet (=bestille kortet), når puljen er samlet.

REDIGERING: En yderligere præcisering: når man taler om et kort til 350 €, menes der Ruby Steel - et kort med 2 % cashback + Spotify-rabat. Det blå Midnight Blue-kort kan bestilles uden stake, men det er ikke af metal som de andre kort, og det giver kun 1 % cashback uden andre fordele.

4 Synes om

aha, på en eller anden måde gav appen det indtryk, at det var muligt, når der var en knap på bestillingsformularen uden eller med stake. Tak for svaret, jeg må bestille et kort, når puljen er samlet.

Jep, og her er en ekstra tilføjelse: Hvis du bestiller det gratis kort og på et tidspunkt vil opgradere til næste kortniveau, skal du betale yderligere 50 € for at få et fysisk kort på næste niveau. Så det er næsten bedre at bestille kortet med mindst 350 € stake direkte…

4 Synes om

Jep, hvis man vil opgradere ruby til jade senere, kan man opgradere uden gebyr på 50€, hvis man ikke ønsker et nyt fysisk kort. Medmindre man opgraderer til de dyrere, der inkluderer lounger og lignende, så vil de ikke længere virke med det gamle kort.

1 Synes om

Rigtig god idé at åbne en separat tråd for Crypto.com! Mange vil helt sikkert finde hertil, når de søger information, så jeg har samlet de nuværende tjenester, man kan tilgå via Crypto.com. Der er tre apps og en yderligere tjeneste, der kører på hjemmesiden. Mere information via linksene.

1. Crypto.com mobilapp:
    -Ansøgning om et Visa-kort
    -Kontakt til kundeservice, hvis dit kort er strandet halvvejs som følge af den enorme ordretilstrømning sidste efterår.
    -Køb af kryptoer til langsigtet hold, når mæglergebyret er uvæsentligt.
    -Indbetaling af kryptoer i 0-3 måneder mod en fast rente til Crypto.com via Earn.
    -Betaling til venner med kryptovaluta eller køb af gavekort til onlinebutikker som Amazon og Zalando via Crypto.com Pay.
    -Lån mod kryptovaluta

2. Crypto.com Exchange, som også er tilgængelig i en skrabet mobilversion:
    -Køb af kryptoer til markedspris.
    -Trading med 0-10x gearing.
    -Derivat- og futureshandel med 0-100x gearing (Alle penge, der smides her, forsvinder 100% over tid).
    -Lån mod kryptovaluta.
    -Indbetaling af kryptoer mod rente.

3. Crypto.com DeFi wallet Dine nøgler, din krypto.
    -Den sikreste måde at opbevare dine kryptoer på, men midlerne er permanent tabt, hvis private key glemmes.
    -Staking af CRO til validatorer og adgang til DeFi-tjenester, der kører på Ethereum, f.eks. Aave, Cosmos og Compound, via DeFi Earn.
    -DeFi Swap til udveksling af ERC-20 tokens.
    -Cronos Bridge, som du kan bruge til at udveksle dine CRO’er til Cronos-kædens økosystem, hvilket er et sandt kaninhul med kryptospil, smarte kontrakter, Dapps og nye anvendelser, så der er ingen vej tilbage.
    -Direkte Dapp-integrationer, såsom Cronos Chimp Club NFT og VVS Finance DeFi-tjenesten.
    -Opbevaring af NFT’er, hvis du ikke ønsker at opbevare disse .png-filer implementeret i blockchainen på en børs.

4. Crypto.com NFT
    -NFT-markedsplads, hvor du kan købe og sælge disse sjove, men måske ubrugelige abebilleder. Kun NFT’er på CRO-kæden, dvs. betalinger med CRO-mønter.

Skatteydelsestjenesten Tax er endnu ikke lanceret i Finland, men blev lanceret i Tyskland sidste år, som det fremgik af diskussionerne om kryptovalutaer og kryptoverdenen.
Jeg vil med spænding følge udviklingen!

11 Synes om
Hvilket niveau af Visa-kort har du investeret i?
  • Obsidian
  • Frosted Rose Gold / Icy White
  • Royal Indigo / Jade Green
  • Ruby Steel
  • Midnight Blue
  • Ikke et Visa-kort
0 äänestäjää

Lad os ved starten af året anonymt kortlægge, hvor mange der har investeret i projektet, og hvor stort.

9 Synes om

En ting, der måske var lidt skjult, i hvert fald for mig, da jeg skulle vælge det rigtige kort: hvis man vælger et Indigo/Green eller højere kort, får man en ganske udmærket rente på det stakede beløb. På Ruby-kortets stake får man ingenting.

Crypto.com ejer også Cronos (Cronos) netværket. Det er ikke længe siden netværket blev lanceret, og der er dukket mange flotte projekter op. Dette er et vigtigt aspekt for værdien af selve Crypto.com (Crypto.com) tokenet, da alle transaktioner der bruger Crypto.com (Crypto.com) tokens. Nedenfor er der et billede af, hvordan den samlede værdi låst (Total Value Locked) har udviklet sig:

7 Synes om

Tilfældige observationer efter en uges udforskning. Perspektivet er fra en boomer med et Royal Indigo-kort på grund af fordelene. Jeg tænkte ikke på potentiel værdistigning, men snarere på fordele/renter opgjort i penge.

Ved køb via appen er kursen ca. 0,5-0,6% dårligere end fra børsen, hvis man køber fra udbudssiden, men der er 0,4% gebyrer, hvis man ikke har sat CRO i staking der. Flytning af krypto frem og tilbage og crypto dust forårsager en vis besvær.
Renteprodukterne er virkelig attraktive. 6,5% for Bitcoin med 3 måneders lås. 12% for stablecoins. 12,5% for nogle mindre kryptoer. Supercharger er fleksibel, men afkastet er meget mere tilfældigt, ikke rigtig erfaring med dette endnu.
Fra missioner er det muligt at få diamanter, og med diamanter kryptoer. Indtil videre er resultatet af 11 kister 8 CRO-mønter, dvs. ca. 4 euro. Hvis du køber kryptoer for 500 dollars om dagen, får du 65 diamanter. For 20 dollars om dagen får du 5 diamanter. Ud fra dette kan man beregne en rabat på 0,24%/0,46% på køb ved perfekt udnyttelse. Ved blot at åbne appen dagligt tjener du også et par øre. Det er værd at bemærke, at køb af USD-mønter med et kreditkort akkumulerer disse, og du kan købe med kreditkort gebyrfrit den første måned. Dette diamantspil gør faktisk appen konkurrencedygtig for mindre køb.

4 Synes om

~Boomer her også. Lidt skuffet over Mintos.com er jeg også ved at skifte til crypto.com. (renterne falder, tab er begyndt at vise sig for nylig)

Ifølge internettet giver Superchargers praktisk talt ikke en fornuftig indkomst (i gennemsnit 1/10 af maks. → f.eks. hvis der er lovet 20 %, er det sandsynligvis 2 % eller noget).

Jeg går selv ind med en renteproduktvinkel, 14 % på stablecoins (med den større indsats) føles meget bedre end 10 % på Mintos i dag (hvor der stadig er ret ofte kredittab takket være f.eks. Tyrkiet og tidligere coronaen). Der er selvfølgelig også en modpartsrisiko (og en lille valutarisiko), men det er svært at se, at EUR i det lange løb vinder over en kurv med USD-CAD-GBP.

Hele Curve+Visa+fordele-konceptet er virkelig gjort meget attraktivt; det største spørgsmål var, om jeg skulle sætte 3,5k eller 35k i CRO, men jeg endte med sidstnævnte på grund af den 2 % højere rentesats (og selvfølgelig er mere cashback fra Visa også et plus, men det påvirker ikke så meget som en 2 % højere rentesats i stort set al staking). Jeg ser de 35k som en risikoinvestering, men der ser ud til at være hype omkring CRO, og jeg har sat penge i skørere ting (og ofte fortrudt det, bemærk venligst).

8 Synes om

Giver Curve-kortet i øvrigt flere fordele end blot at kunne samle alle ens egne kort under det? Altså i forbindelse med crypto.com-kortet?

{“content”:“Du kan ikke linke dit Crypto.com-kort til Apple Pay endnu, men du kan betale med det via Curve, det er derfor.”,“target_locale”:“da”}

3 Synes om

curve fungerer flere steder, Apple Pay, og hvis man sætter nok penge ind får man 1% ekstra cashback (og ved referral også 1% cashback i 1 måned).

Jeg er ikke helt sikker på, om jeg vil betale for curve endnu, men selv den gratis Apple Pay har været det værd, da min egen bank ikke understøtter det i øjeblikket.

(Mere penge til curve altså - 10€/måned)

3 Synes om

Har Curve sin egen mobilbetalingsapp, eller har I tilføjet Curve til Apple Pay?

1 Synes om

Hej, jeg har selv overvejet at investere i krypto og købe et kort via crypto.com. Jeg må indrømme, at fordelene ved kortet er rigtig gode, med cashback osv. Men det lyder for godt til at være sandt. Hvordan kan Crypto.com give sådanne fordele til sine brugere, hvad er forretningsmodellen, og er den bæredygtig? Der er mange diskussioner om dette emne på forskellige fora, og det sammenlignes med et ponzi-svindel. Meninger?

10 Synes om

Crypto.com til Visa Curve og Curve til Apple Pay. Virker også ved brændstofstanderen, hvilket er min personlige favorit.

2 Synes om