Kesko - Handelsexpert

Baserat på den information som nu finns tillgänglig anser jag att affären ligger i ägarnas intresse. Visst kan köpeskillingen kritiseras, men den är inte på något sätt orimlig. De kommande åren får utvisa hur utmärkt detta drag faktiskt är. Om vi kommer i närheten av den utveckling som Onninen medförde, kan vi vara mycket nöjda.

20 gillningar