Wetteri verkar, i och med VD-bytet, i viss mån överge målet som sattes för bara ett halvår sedan om att specifikt öka begagnatförsäljningen. Det finns gott om konkurrenter inom begagnade bilar, så detta lär knappast ha någon större inverkan på marknaden ur Kamux perspektiv. Det tyder kanske också på att begagnatmarknaden redan nu är mycket konkurrensutsatt, vilket vi förstås redan visste. Nedan följer Thomas kommentar om Wetteris förändringar.
Enligt mina uppgifter var Poukkolas minoritetsägare i Autohuolto, och de äger ju inte heller hela Saka. Men visst är det delvis samma ägare i bakgrunden här.