Inderes' kaffestue (Del 10)

Jeg må forsvare Viafin-tråden lidt, som jeg holder meget af, for den fortæller tydeligt om ejernes tillid til selskabet og manglen på uklarheder, når man ikke behøver at diskutere selskabet hele tiden, men en konstatering af pengestrømmen en gang i kvartalet er nok. Og for mig ville det være nok med Viafin, selvom de rapporterede en gang om året. :smiley: Man behøver ikke at høre nyt hver tredje måned om, hvordan rørene er blevet renset.

14 Synes om