Harvia-forum eller Haarumi - Internationell tillväxt och välfärdens megatrender

Som någon kanske redan skrev, försöker man begränsa detta Eurovision/KAJ-prat på Harvia:s investeringsforum? Huruvida den där Eurovision-låten är etta eller trettonde på listorna har egentligen ingen betydelse för ett börsbolag av Harvia:s storlek.

Den låten och dess popularitet är en trevlig observation, men om tråden går ut på att följa bandets framgångar, så är vi ganska långt från trådens ursprungliga syfte.

Tack och förlåt.

60 gillningar