Som nogen vist allerede har skrevet, forsøger man at begrænse disse Eurovision/KAJ-snakke på Harvia’s investeringsforum? Det, om den ene Eurovision-sang er nummer 1 eller 13 på hitlisterne, har egentlig ingen betydning for et børsnoteret selskab af Harvias størrelse.
Den sang og dens popularitet er en fin observation, men hvis tråden udvikler sig til at følge bandets succes, så er vi ret langt fra trådens oprindelige formål.
Tak og undskyld.