GRK - Alsidig infrastrukturentreprenør

Shhh.. de bedste investeringer findes i de stille tråde :slight_smile: Jeg håber stadig på at kunne købe mere op i fremtiden, så skal vi ikke holde det som vores hemmelighed?

Rapporten var unægtelig overraskende god. Ordrebeholdningen er på rekordniveau, selvom både analytikeren og selskabet havde guidet mod et mere normalt år. Hvem ved, måske får vi en positiv opjustering (tulosvaroitus) mod slutningen af året. Selvfølgelig er spændet ret bredt allerede nu, så det kræver nok en del flere uventede ordrer for at overgå det.

På lang sigt ser det dog i mine øjne ud til at være en lovende virksomhed på et kedeligt marked. Det passer rigtig godt til mine personlige præferencer.

6 Synes om