Genovis AB - Biovidenskabelige værktøjer og tjenester

{“content”:“Indtil videre har det eneste svenske køb ramt den helt rigtige virksomhed med en gennemsnitspris på 23,54 SEK. Geno har suverænt indtaget førstepladsen i den afbalancerede portefølje. Jeg har forsøgt at finde nyheder og bare lidt information om de seneste dages stigning, men der er praktisk talt intet sket. Der er ikke mange modstandsniveauer, hvis der kommer en god nyhed, da ATH lige er blevet overskredet :slight_smile:\n\nJeg har en stærk trang til at sælge før Q2-rapporten og købe tilbage (muligvis) billigere efter en dårlig rapport, men jeg forsøger at beherske mig med hensyn til gambling. Geno har fortjent sin topplacering i porteføljen og får lov til at beholde den med disse præstationer. Jeg vil tilføje lidt mere, hvis den falder betydeligt.”,“target_locale”:“da”}

2 Synes om

Jeg hoppede på Genon, da prisen var 6 sek.
I årenes løb har jeg reduceret min beholdning og investeret i andre papirer. Omkring 10 % af det oprindelige er tilbage. Det ville være nemt at være bagklog og sige, at jeg ikke skulle have solgt noget.
Sådan er investering. Heldigvis har jeg fundet nogle gode papirer i stedet.

3 Synes om

Det lød godt, og det ser ud til, at retningen er rigtig, så jeg hoppede med på vognen med en lille indsats. Lad os se, hvordan det går :slight_smile:

Første batch 4 PP, derefter yderligere fra niveau 12 og 20. Streng greb og ingen reduktion.

2 Synes om

Mon ikke også dette snart vågner op igen?

7 Synes om

{“content”:“Den vågnede virkelig. Nu +15% i glasset og volumen holdt på. Jeg skulle have tilføjet mere olie i dag, men jeg kan bestemt ikke købe ind i sådan en stigning :grimacing:”,“target_locale”:“da”}

2 Synes om

Ja, det tog en vild stigning. Er ikke langt fra Genos ATH længere. Det kan blive en vild tur, i hvert fald et stykke tid, hvis 36 bryder igennem.

1 Synes om

Redeyns værdiansættelsesinterval:

Bjørn 15 kr
Base 50 kr
Tyr 100 kr

Og de gav udtryk for, at de på baggrund af besøget den 30. juni vil hæve deres vurderinger.. Så mon ikke vi stadig bevæger os lidt opad!

4 Synes om

{“content”:“Jeg undrer mig stadig over, hvordan jeg lykkedes med at købe dette den 27. maj til kurs 36 kr :smiley: Jeg må have ment at sætte grænseprisen til 26 kr. Det bliver en lang ventetid bare for at nå nulpunktet ;)”,“target_locale”:“da”}

1 Synes om

Der er ingen grund til at stresse, Geno har en utrolig god skalering, så en meget stor del af mersalget går direkte til bundlinjen. Og salget vil helt sikkert stige.

4 Synes om

{“content”:“Nå, igen er den i haltering, og den brød lige ATH. Redeye har en stor indflydelse her. En ægte Inderes-effekt på svensk :smiley: Nu er jeg dog lidt bekymret, for jeg nåede ikke at tanke op under 30 kroner i går morges.\n\nRedigering: Det var dog gårsdagens haltering, men alligevel +10% igen.”,“target_locale”:“da”}

4 Synes om

Redeye havde købt mere af Genoa til modelporteføljen fra gårsdagens top. Der er tillid til virksomheden.

5 Synes om
5 Synes om

Genovis’ “egen” bank, Penser Bank, har købt 100k aktier, og Torben Jörgensen, medlem af direktionen, har netop købt yderligere 20k @ 34,85 SEK udover de 40k @ 23,5 SEK i maj.

Mon snart raketterne bliver affyret? :slight_smile:

4 Synes om

Jeg sprang på vognen til @35, fordi insiders og redeye har handlet. @loopy hvor kan man se Redeye’s modelportefølje, har du et link?

1 Synes om

Jeg tror kun, at Premium-medlemmer ser Redeyes modelportefølje (topvalg); et investorabonnement koster 349 SEK/måned.
Jeg har ikke fortrudt medlemskabet et øjeblik; god analyse og udvælgelse.
De månedlige betalinger er kommet mange gange tilbage.
For eksempel, i begyndelsen af juni købte jeg Xspray pharma, da de tilføjede det til deres portefølje, købspris 120 SEK, nu er kursen 200 SEK.

6 Synes om

Dette ville være interessant læsning:

https://www.marketwatch.com/press-release/white-biotechnology-and-enzymes-market-size-2020-worldwide-industry-trends-share-gross-margin-future-demand-analysis-by-top-leading-player-and-forecast-till-2026-says-industry-research-biz-2020-08-11

I morgen er der forresten Q2-regnskab, som jeg i hvert fald selv havde markeret i kalenderen som værende et sandsynligvis dårligt resultat :slight_smile: Og at det så vil vokse mod slutningen af året. Lad os se, hvordan det går.

Q2-rapport: https://mb.cision.com/Main/1712/3167500/1290216.pdf.

1 Synes om

Bare et link, som ublock vil blokere adgangen til. Kan du fortælle mig, om det er en kvartalsrapport eller noget andet?

1 Synes om