Det var åbenbart ikke første gang, at meddelelser rammer forummet lidt for belejligt lige før et salg.
For nylig siges Verve Group’s (det svenske søsterselskab inden for aktier og reklame-halløj) rygte at have lidt et knæk på grund af en overraskelsesemission og forsinkelsen i systemintegrationen. I det pågældende firma køber direktøren dog løbende aktier for ret betydelige beløb og signalerer dermed en stærk tro på virksomheden.
I lyset heraf er Lailas overraskelsessalg nærmest at trække tæppet væk under firmaets omdømme. Med disse oplysninger kan jeg ærligt talt ikke engang fatte, hvor dårligt og frem for alt frækt et træk salget var på dette tidspunkt, medmindre Laila er på vej ud. En klog person ved udmærket, hvordan et sådant træk vil se ud, og hvordan det vil blive tolket. Nu er beskeden dog sendt, og ret mange ejere hørte den. Hvis der ikke dukker mere information op et sted fra, kan jeg ærligt talt ikke tolke dette på nogen anden måde, end hvad det ser ud til.
Jeg må hellere vride kniven i såret og tage en løbetur for at lytte til Q2 webcasten og Bors Morgens interview. Bagefter en øl med @PenttiHirvonen? Jeg gætter på, at vi ville være ret meget på samme bølgelængde, hvad angår firmaet.