De chokoladeovertrukne mangoer på billedet var faktisk ret gode! Upopulær holdning, men jeg syntes, at Dellias almindelige mango var direkte uspiselig. Det smagte kun af sukker, hvilket den nok også gør størstedelen af sine kalorier.. Jeg er ikke en mangokender, men nyder generelt min mango frisk eller som smoothie.
Jeg snuppede poserne med i Cittari, hvor de udover deres hyldeplads stod i store udsalgsbakker to forskellige steder i butikken. Man kan ikke få en mere synlig placering i en butik, og jeg tvivler på, at efterspørgslen snart når sit højdepunkt. Der, hvor disse pladser før blev udfyldt af f.eks. “Krookiet” eller kombucha – som var fantastiske produkter, men hvis efterspørgsel er fuldstændig droslet ned. Når nyhedens interesse forsvinder, flytter både investorers og den gennemsnitlige kundes fokus sig hurtigt andetsteds hen. Der er selvfølgelig stadig en verden, der skal erobres her, men med et middelmådigt produkt og uden en væsentlig konkurrencemæssig fordel i distributionsnetværket/logistikken er det svært at se margenerne holde i årene fremover.
Jeg ønsker held og lykke til dem, der har investeret i dette, men jeg nøjes selv med at følge med fra sidelinjen. ![]()