Privatinvestorens investeringsadfærd under en krise - spørgeskema til et speciale

Hej!

Jeg er i øjeblikket ved at skrive mit speciale for Handelshøjskolen i Turku om private investorers investeringsadfærd under kriser. Kriserne, der unders

8 Synes om

Nogle overlap i spørgeskemaet, med vilje? :slight_smile:

image
image

image
image

I den anden er hensigten sandsynligvis at spørge om spørgsmål vedrørende Ruslands angrebskrig :slight_smile:

image

I dette spørgsmål er formuleringen lidt mærkelig, da krigen stadig er aktiv.

Jeg besvarede dit spørgeskema så godt jeg kunne. :slight_smile: Held og lykke med specialet!

2 Synes om

Hej,

Mange tak for din kommentar! Der er åbenbart sket en fejl med lagringen af spørgeskemaet, men de spørgsmål, du påpegede, er nu rettet :slight_smile:

Formuleringen af spørgsmålene er ganske rigtigt lidt vanskelig, da krigen stadig er i gang, men med henblik på specialet var det nødvendigt at sætte en tidsmæssig grænse. Derfor valgte vi i forbindelse med krigen at afgrænse den periode, der skal undersøges, til årene 2022-2024, hvilket også afspejles i spørgsmålene.

Tak for dit svar og opmuntringen! :slight_smile:

5 Synes om

Punkterne 23 og 24 kunne man i hvert fald på en Android-telefon kun vælge én mulighed, selvom det måske er meningen, at man kan vælge flere.