Hej!
Jeg er i øjeblikket ved at skrive mit speciale for Handelshøjskolen i Turku om private investorers investeringsadfærd under kriser. Kriserne, der unders
Hej!
Jeg er i øjeblikket ved at skrive mit speciale for Handelshøjskolen i Turku om private investorers investeringsadfærd under kriser. Kriserne, der unders
Nogle overlap i spørgeskemaet, med vilje? ![]()
![]()
![]()

I den anden er hensigten sandsynligvis at spørge om spørgsmål vedrørende Ruslands angrebskrig ![]()

I dette spørgsmål er formuleringen lidt mærkelig, da krigen stadig er aktiv.
Jeg besvarede dit spørgeskema så godt jeg kunne.
Held og lykke med specialet!
Hej,
Mange tak for din kommentar! Der er åbenbart sket en fejl med lagringen af spørgeskemaet, men de spørgsmål, du påpegede, er nu rettet ![]()
Formuleringen af spørgsmålene er ganske rigtigt lidt vanskelig, da krigen stadig er i gang, men med henblik på specialet var det nødvendigt at sætte en tidsmæssig grænse. Derfor valgte vi i forbindelse med krigen at afgrænse den periode, der skal undersøges, til årene 2022-2024, hvilket også afspejles i spørgsmålene.
Tak for dit svar og opmuntringen! ![]()
Punkterne 23 og 24 kunne man i hvert fald på en Android-telefon kun vælge én mulighed, selvom det måske er meningen, at man kan vælge flere.