{“content”:“Kan jeg få hjælp fra Inderes som studerende? Jeg er ved at lave min bacheloropgave om emnet Småinvestorer og COVID-19, og jeg ville sætte pris på svar fra investorer til min undersøgelse om, hvordan 2020 har været som investor under epidemien? \n\nUndersøgelsen tager ikke meget af din tid eller medfører store besværligheder, men den vil hjælpe meget i forskningsprocessen! Tak!
\n\nREDIGERING: Tak til alle, undersøgelsen er nu lukket, da der kom så mange svar på kort tid. En stor tak til jer!!
”,“target_locale”:“da”}
Jeg svarede. En fint udført undersøgelse, det var let at svare. Når du er færdig med dit arbejde, bedes du komme her til forummet og fortælle os om resultaterne, de vil helt sikkert interessere folk!
Jeg svarede også, og vil med glæde se statistikker/resultater, som du får på baggrund af dette. Pænt udført!
{“content”:“Svaret. Dette fik mig til at tænke lidt mere detaljeret over mine egne træk i et så usædvanligt år. En god undersøgelse i den forstand.”,“target_locale”:“da”}
Tak til alle der allerede har svaret
Jeg lover at vende tilbage, når arbejdet er færdigt!
Selvfølgelig svarer vi ![]()
Held og lykke med studierne!
besvaret håber det hjælper
Hej!
Held og lykke med dit arbejde! Det er ærgerligt, at jeg først så din besked, da spørgeskemaet allerede var lukket.
Jeg har lige afsluttet mit eget afsluttende projekt. Min forskning fokuserede på investeringsadfærden hos privatpersoner, der har åbnet en aktiesparekonto under Covid-19.
Jeg vedhæfter et link til mit arbejde nedenfor og ser med interesse frem til resultaterne af dit eget arbejde ![]()