Witted - Ny generation softwareudviklingsvirksomhed

Kære @OsakePaisti,

Jeg overvejede først at ignorere din kommentar, men den var en så kreativ fortolkning af virkeligheden, at jeg ville have begået en tjenestefejl, hvis jeg ikke svarede. Selvom det ikke er mit ansvar at svare på vegne af virksomheden, er jeg ikke død og kan godt rykke på mig, når jeg bliver kaldt. Helt ærligt, hvis din analyse var længere væk fra fakta, ville den have brug for et turistvisum for at komme tilbage.

Når du ser på billedet, som Franco har postet, vil du se, at virksomheden på et år er gået fra -20 procent organisk vækst til plus. Det er en ganske god bedrift på et marked, hvor nogle virksomheder for tiden mest laver åndedrætsøvelser og overvejer, om de skal lade iltmasken op eller give op med det samme.

Din påstand om, at “omsætningen ikke er fulgt med”, kræver en ret modig fantasi, når der ved siden af er et billede, hvor kurven tydeligt vender opad. Hvis man benægter det, bør man opdatere enten sine data eller sit verdensbillede.

Og hvad angår “byens hårdeste salgsteam”: det eksisterede ikke for et par år siden, men hvis du ser på det samme billede, vil du se, hvad der sker, når et sådant bygges. Den første vending er den sværeste del: salg, der fungerer, selv når markedet ikke hjælper nogen. Den efterfølgende fase er blot en fortsættelse af, hvad der allerede er opnået. Hvis det ikke fortæller noget om ændringen i salgsorganisationens niveau, så ved jeg ikke, hvad der gør.

Men tak alligevel – det er sjældent, man støder på en kommentar, der samtidig formår at provokere og tilbyde så meget underholdningsværdi. Det er en kunst i sig selv. Jeg håber næsten, at du vil fortsætte med at lave dem.

Hilsner til Witted-holdet, I gør et forbandet godt stykke arbejde, fortsæt sådan.

Venlig hilsen,
Harrisi

44 Synes om