Jag hade faktiskt Vaisala för länge sedan (år sedan), så företaget var redan bekant på något sätt. Nu gick jag med i detta kvalitetsföretag igen, men ganska snart började beslutet kännas fel ändå. Och felaktiga beslut är bra att korrigera omedelbart.
Företaget är av hög kvalitet, men något är ändå fel med det, jag kan inte peka på en enskild orsak utan det handlar snarare om helheten, alla bitar passar helt enkelt inte in i min investeringsstrategi ändå. Det handlar alltså om en mycket personlig fråga relaterad till investeringsstrategin, och inte om att företaget skulle vara eller plötsligt ha blivit av dålig kvalitet.
Hoppas detta klargjorde saken. ![]()