Lad os få de første beskeder op på forummet.
Tobii Dynavox Q2 kom ud her til morgen. Var det ikke meningen, at Dynavox skulle være den stabile profitmaskine blandt Tobii-selskaberne, og ikke en vækstraket? ![]()
KVARTAL APRIL - JUNI 2022
- Omsætningen voksede 48% organisk til SEK 288 millioner (165).
- Justeret for leverandørforstyrrelser i sammenligningskvartalet 2021, var den underliggende organiske vækst 23%.
- Bruttomarginalen var 64% (64).
- Driftsresultatet udgjorde SEK 16 millioner (-23), svarende til en driftsmargin på 5,5% (-14,1).
- Pengestrøm efter løbende investeringer beløb sig til SEK -27 millioner (-11).
- Basisindtjening pr. aktie udgjorde SEK 0,06 (-0,13) før udvanding og SEK 0,06 (-0,12) efter udvanding.