Tobii - i front inden for øjensporing

Lad os få de første beskeder op på forummet.

Tobii Dynavox Q2 kom ud her til morgen. Var det ikke meningen, at Dynavox skulle være den stabile profitmaskine blandt Tobii-selskaberne, og ikke en vækstraket? :joy:

KVARTAL APRIL - JUNI 2022

  • Omsætningen voksede 48% organisk til SEK 288 millioner (165).
  • Justeret for leverandørforstyrrelser i sammenligningskvartalet 2021, var den underliggende organiske vækst 23%.
  • Bruttomarginalen var 64% (64).
  • Driftsresultatet udgjorde SEK 16 millioner (-23), svarende til en driftsmargin på 5,5% (-14,1).
  • Pengestrøm efter løbende investeringer beløb sig til SEK -27 millioner (-11).
  • Basisindtjening pr. aktie udgjorde SEK 0,06 (-0,13) før udvanding og SEK 0,06 (-0,12) efter udvanding.
2 Synes om