Jeg har nu også tagget denne med “svenske aktier”, så den ikke drukner i dette uoverskuelige debatforums dybder. Herunder kan man finde 2025-rapporten.
2 Synes om
Jeg har nu også tagget denne med “svenske aktier”, så den ikke drukner i dette uoverskuelige debatforums dybder. Herunder kan man finde 2025-rapporten.