Scout Gaming Group - Daglige fantasy sports

Ja, hundrede millioner kroner kommer fra en emission, hvor der vil være 200 millioner nye aktier til en pris af 0,50 SEK, og af det går 40 millioner kroner straks til at betale brofinansieringslånene fra de store ejere.

Jeg har undret mig over, hvordan kursen ikke har reageret mere på nyheden om aktieemissionen, da der tidligere kun var 22,5 millioner aktier. Fordi kursen kun faldt midlertidigt til omkring 1 SEK og derefter næsten vendte tilbage til de tidligere niveauer, er virksomheden nu pludselig 10 gange større i markedsværdi, når man tager de nye aktier i betragtning. Måske er omsætningen så lav, at individuelle købere stadig kan opretholde aktiens værdi.

Q2-resultatet vil ifølge meddelelserne stadig være ret dårligt, da der igen var fundet en ny udgiftspost på 17 millioner kroner fra tidligere perioder. Jeg vil undre mig, hvis kursen ikke falder igen på det tidspunkt.

Har nogen forresten fundet information om, hvornår den ekstraordinære generalforsamling, der godkender den nye emission, afholdes, og hvornår de nye aktier kommer på børsen?

2 Synes om