Sanoma - undervärderad utdelningsmaskin?

Och här är Petris snabbkommentar om Q1-resultatet :slight_smile:

Sanoma publicerade på morgonen sitt Q1-resultat, som var något bättre än väntat gällande lönsamheten under det första kvartalet, vilket säsongsmässigt brukar tyngas av en rörelseförlust. Bolaget upprepade sin guidning för det innevarande året, så enligt vår bedömning finns det inget större tryck uppåt på våra eller konsensus prognoser, som ligger i mitten av guidningsintervallet, med undantag för det nyligen genomförda företagsförvärvet. Sanomas Q1-resultatpresentation som börjar kl. 15.00 kan följas via denna länk.

9 gillningar