Salvos planerar börsnotering

Som man kan se på antalet genomförda FN-noteringar, stängdes det så kallade noteringsfönstret när kriget i Iran började. Det är en sak som är oberoende av bolaget. Det är antingen öppet eller så är det inte det.

Så sent som i slutet av året rapporterades det att ett flertal bolag var redo för notering och förberedde processen. Sedan dess har exakt ett bolag tagit sig till huvudlistan.

Det där trailer-caset är trakasserier på låg nivå. Det finns det också plats för i det här landet, och missbruk av media möjliggör det.

När det gäller resultatutvecklingen så är det ganska trevligt att vara av en helt annan åsikt än dig i den frågan​:grinning_face_with_smiling_eyes:

7 gillningar