Röko: CEO'ens nye virksomhed, der 100-doblede værdien

Hej, tak for denne tråd og diskussion. Jeg er enig i det, I skrev ovenfor, om at der er brug for mere diskussion om kapitalallokatorer på forummet. Serielle opkøbere (serial acquirers) og investeringsselskaber i deres egne tråde og i disse selskabsspecifikke tråde. Jeg har forsøgt at holde blandt andet Fairfax-tråden i live, men at dømme ud fra manglen på diskussion er vi tilsyneladende meget få, der er interesserede i denne niche. Det er lidt en skam, da der i denne genre er mange succesfulde selskaber, som måske er “kedelige”, men som samtidig har været fremragende investeringer.

Beklager, at mit indlæg ikke tilførte nogen merværdi til diskussionen om Röko. Selskabet er helt nyt for mig, og jeg opdagede denne tråd ved et tilfælde. Det er godt, at der er oprettet en separat tråd til selskabet. Det er netop fordelen ved diskussionen, at man finder nye investeringsmuligheder og lærer nyt om selskaber, man allerede kender lidt til. Jeg bogmærker denne tråd og sætter selskabet på min overvågningsliste :slightly_smiling_face:

9 Synes om