Revenio som investering

Mit eget bud. 14,5 €

Interviewet svarede nu ikke på særlig mange af mine egne spørgsmål. Er virksomhedshandlen kun blevet begrundet med, at markedet tilsyneladende vokser til 2,5 milliarder? Revenio får helt sikkert en fod inden for i sin egen kundekreds med Visionix’ komplementære produkter, og vice versa kan iCares produkter sælges til en meget moden kundebase, f.eks. sammen med RETCAD AI. Der er vist nok kommet forespørgsler om levering af mere omfattende udstyrspakker? Kan Revenio nu sammenlignes med f.eks. Topcon, fordi porteføljen er så omfattende?

Er det meningen, at der derefter skal udvikles en AI-model til OCT-kameraet (OCT camera) til flere sygdomme af Thrion (dette kunne være fornuftigt, men kræver investeringer på mindst ti millioner)? Jeg ville godt kunne forstå en pakke som denne, men scope’et rækker bare 5 år ud i fremtiden.

Et stort men, hvis den underliggende forretning (core business) forbliver god, og Visionix og maskineriet langsomt bliver sat i stand, så er det vel fint. Jeg kan godt se vækstdrivere, men en stærkere rentabilitet kommer langsomt.

Der er så mange muligheder nu, at det er svært at beslutte, hvilken retning man skal gå i for at udvikle sig.

9 Synes om