Årets TOP3 2020

{“content”:“Lad os gætte på tre stærke stigninger fra Helsinki-børsen næste år. Tid til at svare indtil 31.12.19, jeg gætter Kamux, Noho og Wärtsilä”,“target_locale”:“da”}

4 Synes om

I stedet for den sikre 2019-taktik tager vi en risikabel taktik.

Herantis pharma, Enersense og Basware.

Med 2019-valgene Talenom, QT og Remedy klarede de sig vel rimeligt?

Jeg blev på hjemmemarkedet. Og har dem alle i min portefølje.

Hvornår skal vi låse det fast?

1 Synes om

Mit bud:
Relais Group, Taaleri og Wärre

3 Synes om

Taaleri, Basware og Wärtsilä.

Det håber jeg i hvert fald :smiley:

QT, NoHo og Robit.

Onkel Masse, FA, snuser igen penge:selfie::selfie::selfie:

2 Synes om

Opdatering 31.12.: Remedy / Glaston / Qt.

Jeg forbeholder mig ret til at foretage ændringer indtil den 31.12. :slightly_smiling_face:

1 Synes om

Fodelia, Kamux, Revenio.

Efecte, Remedy og Revenio

2 Synes om

Min portefølje: Noho, Kamux og Relais Group

Efecte, Remedy og Kamux :slight_smile:

1 Synes om

NoHo, Exel og QPR

{“content”:“Sidste år og tidligere år listede jeg mine faste picks for Shareville, især Revenio, som ramte plet i år.\n\nTil næste år: Remedy (allerede groft undervurderet! Selvom Control flopper i salg), Rovio (baseret på noget helt andet end AB-brandet), Marimekko (brandrakettering og opkøb, stadig betydelig rabat i forhold til sammenlignelige selskaber).\n\nFaktisk ville alle otte aktier i porteføljen være på listen på grund af salgsspekulation, men jeg tænkte, at jeg ville rationalisere det ud fra andre årsager.\n\nSom mørke heste under radaren smider jeg også Terveystalo ind, fra landet med duopoler og monopoler.\n\nDet er også baseret på Lynch-lignende felarbejde, at der ikke længere vil være nok private tjenester til de syge i dette land. :sweat_smile::victory_hand:”}

NoHo, relais group og fellow finance

Qt/Remedy/Nokia

QPR, Relais Group og Exel

Remedy, Fodelia og Capman

Wärre, basware og revenio.

Qt, omsætning, exel

1 Synes om

Relais Group, Fodelia, Nokia

Qt, relæ eller noho​:thinking: