Tak for åbningen @kettunen 
Mine egne REITs er oplistet ovenfor, jeg har allerede i foråret skrevet om mREITs (NRZ, NYMT) samt EPR i tråden om top aktier til porteføljen.
For mREITs’ vedkommende er den værste undervurdering ved at være forbi, NRZ (P/NAV ~0,8) og NYMT (P/NAV ~0,7) handler dog stadig med en lille rabat i forhold til bogført værdi. Et totalt kollaps af hele sektoren, som vi så i foråret, kommer sandsynligvis ikke igen, og jeg tror, at trenden for disse langsomt vil være opadgående, når resultaterne og dermed udbytterne vokser.
EPR er i en udfordrende situation, aktien er billig, hvis og når coronasituationen i USA på et eller andet tidspunkt letter, og folk begynder at bevæge sig som før. Kassen er fyldig, men den bliver også brændt af i et anstændigt tempo, jeg har dog tillid til, at selskabets ledelse ved, hvad de gør, og foreløbig holder jeg fast.
Jeg reducerede SKT i begyndelsen af juni, da aktien hoppede, og udlignede tab til beskatning, Q2-resultatet var opmuntrende, men jeg er stadig forsigtigt afventende med disse detailhandlere. Hvis USA skal opleve yderligere omfattende lockdowns, er SKT sandsynligvis blandt de første, der bliver ramt.
Som nykommer har jeg fulgt Park Hotels (PK) ‘med det ene øje’ som en mulig yderligere diversificering til min relativt koncentrerede REIT-portefølje. Resultatmæssigt er situationen i øjeblikket kold, ligesom med EPR, men PK’s kasse bør også kunne holde til en længere tør periode.
https://seekingalpha.com/news/3601229-park-hotels-and-amp-resorts-ffo-misses-0_04-misses-on-revenue
På den anden side har insidere købt flittigt siden foråret, hvilket altid er et positivt tegn.