Godmorgen!
The Federal Reserve System, eller FED, offentliggør i dag deres rentebeslutning kl. 21.00, og i denne tråd vil Economist hos Inderes @Marianne_Palmu være vært for dette drama. Forskellige saglige og værdiskabende tanker, kommentarer og spørgsmål er meget velkomne. ![]()
Her er links til forskellige tråde, hvor man kan poste indlæg, der ikke nødvendigvis passer ind i denne tråd.
- Mere uformelle bemærkninger her:
https://keskustelut.inderes.fi/t/inderesin-kahvihuone-osa-8/ - Kursudsving kan man undre sig over i tråden nedenfor:
Spørgsmål, rædsel og begejstring over kurser og deres ændringer - tråd (Del 3) - Dagens hovedløse børsbevægelser kan man forarge sig over her:
Børsens daglige bevægelser og korrektioner (Bjørnegrotten & Tyrefægterarenaen) - INVESTERINGS-memes her:
https://keskustelut.inderes.fi/t/inderesin-sijoitusmeemiketju/
Før aftenens begivenhed bør man læse Mariannes makrooversigt skrevet i går:
https://www.inderes.fi/articles/federal-reserven-korkopaatos-huomenna-esirippu-avautuu-pian
Sæt en alarm på mobilen og vær her senest kl. 20.55, selvom man selvfølgelig også kan nå at være med lidt senere.
Velkommen! ![]()

