Børsernes retning (Del 3)

Godmorgen!

The Federal Reserve System, eller FED, offentliggør i dag deres rentebeslutning kl. 21.00, og i denne tråd vil Economist hos Inderes @Marianne_Palmu være vært for dette drama. Forskellige saglige og værdiskabende tanker, kommentarer og spørgsmål er meget velkomne. :slight_smile:

Her er links til forskellige tråde, hvor man kan poste indlæg, der ikke nødvendigvis passer ind i denne tråd.

  1. Mere uformelle bemærkninger her:
    https://keskustelut.inderes.fi/t/inderesin-kahvihuone-osa-8/
  2. Kursudsving kan man undre sig over i tråden nedenfor:
    Spørgsmål, rædsel og begejstring over kurser og deres ændringer - tråd (Del 3)
  3. Dagens hovedløse børsbevægelser kan man forarge sig over her:
    Børsens daglige bevægelser og korrektioner (Bjørnegrotten & Tyrefægterarenaen)
  4. INVESTERINGS-memes her:
    https://keskustelut.inderes.fi/t/inderesin-sijoitusmeemiketju/

Før aftenens begivenhed bør man læse Mariannes makrooversigt skrevet i går:
https://www.inderes.fi/articles/federal-reserven-korkopaatos-huomenna-esirippu-avautuu-pian

Sæt en alarm på mobilen og vær her senest kl. 20.55, selvom man selvfølgelig også kan nå at være med lidt senere.

Velkommen! :slight_smile:

Jerome Powell Money Printer GIF Jerome Powell Powell Money, 55% OFFimage

58 Synes om