Köpte/sålde precis (Del 8)

Jag köpte aktier i SmartEye för cirka 4 000 euro.

Jag har läst igenom tråden flera gånger och det har delats mycket bra information där, så tack till alla i tråden! :folded_hands:

Jag förstår mig inte på branschens nyanser på ett mer djupgående sätt – men så kan jag nog säga om nästan alla bolag jag äger. :smiley: Tråden har varit den viktigaste informationskällan, men sedan sammanfattades helheten i Trader’s Club på ett pedagogiskt och enkelt sätt, vilket kanske blev det som slutligen avgjorde saken. Jag har gjort egen research, men utbytet av den har varit klent. :neutral_face:

Givetvis var EU:s “krav” gällande övervakningsteknik i bilar en orsak, liksom den lockande orderstocken och marginalerna osv. Prognoserna ser starka ut, men generellt sett behöver jag nog låta mina egna tankar svalna lite.

Risker… även om jag inte vill erkänna det för mig själv, så är detta på ett eller annat sätt mer eller mindre ett fomo-köp. Case som ser väldigt bra ut (i mina ögon) har alltid resulterat i förluster (“turska”) tidigare, och det finns olika risker här som har nämnts i tråden och i avsnittet av Trader’s Club.

45 gillningar