Jeg har købt aktier i SmartEye for cirka 4.000 euro.
Jeg har læst tråden igennem flere gange, og der er blevet delt rigtig god information – så tak til alle i tråden! ![]()
Jeg forstår mig ikke på branchens nuancer i detaljer – det kan jeg nok sige om alle de selskaber, jeg ejer.
Tråden har været den vigtigste kilde til information, men da Traders’ Club efterfølgende samlede det hele og skar det ud i pap, var det måske det, der i sidste ende afgjorde det. Jeg har lavet min egen research, men udbyttet af det har været begrænset. ![]()
Selvfølgelig var EU’s “krav” om overvågningsteknologi i biler en af årsagerne, samt en ordrebeholdning og avancer, der ser attraktive ud. Prognoserne ser stærke ud, men generelt set skal jeg lige lade mine egne tanker køle lidt ned.
Risici… selvom jeg ikke vil indrømme det over for mig selv, så er dette på en eller anden måde mere eller mindre et FOMO-køb. Cases, der ser rigtig gode ud (i mine øjne), har altid resulteret i tab, og der er forskellige risici her, som er blevet nævnt i tråden og i Traders’ Club-afsnittet.