Salg af Voxtur, de sidste 15k aktier @ 0,15 CAD. Tab på ca. 80 % på disse. Jeg følger med interesse for at se, hvornår tendensen vender, og Garys forudsigelser begynder at holde stik. Man kan nok nå at komme med senere.
Solgt hele Witted-positionen. Måske unødig panik baseret på Witted-tråden, men min forståelse rækker ikke til at vurdere fremtidsudsigterne. Tab på ca. 30 % på dette eventyr.
Ser ud til, at en øgning på 25 % af positionen i Crown Castle REIT (CCI) blev gennemført i går
Ingen gæld forfalder i de kommende år
Modstandsdygtighed over for recession: Kommunikation / telemaster og infra.
Værdiansættelsen er presset historisk lavt ned.
6 % udbytteafkast, hvilket er det højeste, firmaet nogensinde har betalt: I de foregående år har man kunnet erhverve dette med et udbytteafkast på ~3 %.
I 2023 - 2024 har selskabet meddelt, at de ikke vil vokse i historisk tempo, da T-Mobile opkøbte operatøren Sprint: Der vil ske en del opsigelser af lejemål. CCI guider til en tilbagevenden til 7-8 % vækst fra 2025-> efter to langsommere år.
Morgenens handler. Morgenspurt på Dax long, da der blev lavet TC opad i nat (15min & 1H), og jeg ville i hvert fald selv have lukket shorts dér. Det sidste salg ramte vist lige toppen.
Lidt Betco tilbage igen, nu med 450 stk. i alt, hvilket svarer til en halv position. Salgene blev foretaget til 233, 244 og 245 SEK, så nu kan man med god samvittighed købe op i den faldende kniv