Jeg har lige købt/solgt (Del 6)

Denne tråd er en fortsættelse af kommentaren: Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 5) - #10334 käyttäjältä KultaHarkko - Osakkeet - Inderes forum.

Tidligere tråde:

5 Synes om

Reduceret lidt i Nordea til kurs 10,12 € for at øge kontantandelen.

13 Synes om

Købt 25 % mere Valmet i dag til 22,84e.
Købt 50 % mere Kesko i går til 17,38e.
Købt Admicom billigere tilbage i går til 36e.

28 Synes om

Nordea til ASK 63 stk. 10,128 €

15 Synes om

Salg af Voxtur, de sidste 15k aktier @ 0,15 CAD. Tab på ca. 80 % på disse. Jeg følger med interesse for at se, hvornår tendensen vender, og Garys forudsigelser begynder at holde stik. Man kan nok nå at komme med senere.

34 Synes om

Jeg solgte en cykel i dag. Der var ikke længere brug for den…

39 Synes om

M8G reduktion 800 stk. 16,40 SEK

2 Synes om

Agree Realty - REIT til porteføljen for at generere udbytte.

6 Synes om

Solgt hele Witted-positionen. Måske unødig panik baseret på Witted-tråden, men min forståelse rækker ikke til at vurdere fremtidsudsigterne. Tab på ca. 30 % på dette eventyr.

10 Synes om

Ser ud til, at en øgning på 25 % af positionen i Crown Castle REIT (CCI) blev gennemført i går :palm_up_hand:

• Ingen gæld forfalder i de kommende år
  • Modstandsdygtighed over for recession: Kommunikation / telemaster og infra.
  • Værdiansættelsen er presset historisk lavt ned.
  • 6 % udbytteafkast, hvilket er det højeste, firmaet nogensinde har betalt: I de foregående år har man kunnet erhverve dette med et udbytteafkast på ~3 %.

I 2023 - 2024 har selskabet meddelt, at de ikke vil vokse i historisk tempo, da T-Mobile opkøbte operatøren Sprint: Der vil ske en del opsigelser af lejemål. CCI guider til en tilbagevenden til 7-8 % vækst fra 2025-> efter to langsommere år.

11 Synes om

Jeg købte de Embracer, jeg solgte for et par dage siden, tilbage lidt billigere, da muligheden stadig bød sig efter det indledende hop.

3 Synes om

Griber den faldende kniv for at sænke gennemsnitsprisen: Mere Nokia til porteføljen á 3,436.

10 Synes om

Morgenens handler. Morgenspurt på Dax long, da der blev lavet TC opad i nat (15min & 1H), og jeg ville i hvert fald selv have lukket shorts dér. Det sidste salg ramte vist lige toppen.

Lidt Betco tilbage igen, nu med 450 stk. i alt, hvilket svarer til en halv position. Salgene blev foretaget til 233, 244 og 245 SEK, så nu kan man med god samvittighed købe op i den faldende kniv :sweat_smile:

3 Synes om

Dovre øgning af position

Den operationelle drift er fortsat på et godt niveau, NOK/EUR-kursen har tynget resultatet.

9 Synes om

Der er langt mellem pletskuddene i porteføljerne, men Marimekko er solgt :dollar_banknote:

9 Synes om

Kojamo tilføjelse @ 7,82 €.

Det kan være, at det her kræver tålmodighed, eller rettere sagt, så skal man kunne finde den frem nu, hvis man vil opnå det bedst mulige resultat.

Edit: Og tilføjelse @ 7,70 €

8 Synes om

Køb til ASK: Nokia 3,45 og TietoEVRY 21,68.

Tidligere på ugen Fortum 11,72.

Gårsdagens løn er altså allerede blevet brugt lidt… Eller det er jo ikke forbrug, men opsparing.

ASK er ca. 90 % fyldt. Det bliver ligefrem “kedeligt”, når grænsen på 50k er nået… Heldigvis er der et almindeligt depot (AOT).

15 Synes om

Marimekko position solgt.
En mindre Talenom position fordoblet.

5 Synes om

Jeg købte også lidt Hexatronic og Admicom.

8 Synes om

Reduceret en del af Marimekko samt Nordea.

Brugte disse penge til at åbne en position i Puuilo.

Desuden en åbning i en Russell ETF.

3 Synes om