Jeg har lige købt/solgt-tråden (Del 4)

Denne tråd er en fortsættelse af kommentaren: Ostin/myin juuri äsken -ketju (Osa 3) - #10285 käyttäjältä JiiGee - Osakkeet - Inderes forum.

Tidligere tråd:

30 Synes om

Tilføjet Quantafuel fra dips (katalysatorsystemet ser ud til at virke), Greenlane renewables (EV/omsætning <3 og ordrer strømmer ind) og MPC Container Ships (udbyttemaskine 2022-2025)

11 Synes om

Tilføjet til portefølje:

Sampo @44,5€
Tokmanni @19,2€

17 Synes om

Salg Harvia 150 stk. 55,024 €. Tilbagekøb 100 stk. 54,20 € og 50 stk. 53,80 €.

Fra små bække osv.

19 Synes om

Solgte swing-position i EVO. Nu er kontanterne på et tilfredsstillende niveau på 15%.

2 Synes om

Pengene bliver ikke stående på bankkontoen. Jeg holdt ud i et par uger, og nu har den mekaniske ventilation suget pengene ud på følgende måde:

Maskine 100 stk
Konecranes 100 stk

23 Synes om

Jeg har fulgt Nokia i et stykke tid, men nu er min tillid til virksomheden styrket. Min undskyldning for at købe aktier var også Pekkas track record.

Nokia @5,55

13 Synes om

Oriola købt til 2,06, en solid observationsandel. Jeg tabte seriøst penge på denne for mange år siden, men nu er der en ny administrerende direktør, så måske vil det blive som Nokia :wink:

4 Synes om

Vivunpurkamistalkoita er blevet fremmet med en ostehøvl, men i mellemtiden måtte jeg, uden at følge købsbeherskelse, tage et par Nasdaq100 og S&P500 long mini-futures! Se nu lige den (med Jukka Lepikkös stemme) candle, der indikerer købspres på dagsgrafen. Den ser ud til at tegne et bull flag på timebasis nu inden åbning, jeg er nødt til at tage den.

8 Synes om

Lille position i Remedy købt til porteføljen.
Mit første Remedy-køb var til omkring 7 euro, og den position blev solgt til omkring 20 euro. Og det har jeg fortrudt…
Købet blev finansieret ved at sælge Embracer med et ret lille tab. Jeg har fulgt den stagnation længe nok nu, så jeg skifter hest. Jeg håber, den hjemlige vinder!

9 Synes om

Harvia tilbage i spilleporteføljen til 53,70, jeg venter på at tilføje fra niveau 52,90… og nu skynder jeg mig ikke, jeg bider negle til blods, så jeg ikke hæver prisen som sidst… hold strategien, det ville have været mange euro, hvis den virkede…

13 Synes om

Nokia solgt på morgentoppen og tilføjelse til BBS (BBS. If it started to correct with the patent). Hvis det begyndte at rette sig med patentet.

1 Synes om

Bilen blev solgt, “bil, bremse for velstand” tog overhånd​:joy:

Selvfølgelig lettede jeg også lidt på Evo i morges.

32 Synes om

Bare så det ikke bliver kedeligt, og NKLA har altid været fulgt. Trevor fik mig dog til at miste troen på dette i lang tid. Måske kan der komme noget ud af dette, altså et køb af NKLA til omkring 10 USD.

7 Synes om

Plugindiskussion, 20 % forøgelse af eksisterende.

7 Synes om

Remedy-åbning til 35. Jeg har længe undladt at vende denne sten, primært fordi jeg som ung ikke havde stødt på virksomhedens spil særlig meget. Men med investering i tankerne ser det ud til at være en positiv sag :slight_smile:

7 Synes om

1,5v til datterens portefølje Tecnotree (Tecnotree) sammen med indeksfonde og Harvia :waving_hand:

22 Synes om

Amazon.com køb @3258

9 Synes om

Købt Vestas Wind Systems, medvind :wind_face:

9 Synes om

Biloter tilføjet til 5,32 euro. Oprindeligt købt til januar-rallyet, men endte med at være et lidt længere hold :slight_smile:

1 Synes om