Købte/solgte netop (Del 7)

Nå, denne :cow_face: :triangular_flag: steg så ret kraftigt, så Herantis reduktion @2,71€. Sandsynligvis for tidligt, men nu kan man igen sidde på hænderne.

6 Synes om

OST
(spilleportefølje)

Udført
Cipher mining fordobling (eller +1/3 hvis AOT medregnes)
Bakkt holdings til OST, væddemål af samme størrelse som med AOT

4 Synes om

I starten af måneden de traditionelle OP-ameriikka og OP-eurooppa, med 100€ pr. instrument som tilføjelse.

Solgte alle AMD, ramte ikke helt aftenens top, men de gik for $208,72. Den gennemsnitlige købspris for disse var vist omkring ~$33 eller hvad det nu var.

Vi må dog se, om den falder lavere, om man så kan fiske dem tilbage.

3 Synes om

Herantis pharma omkring en tredjedel, dvs. 1300 stk., solgt til 2,62€/stk. ca. 70% fortjeneste

Iren ti procent reduktion i positionen, 110 stk. solgt til 56,42 USD/stk. Indkøbspris 7-8 USD, så pæne gevinster, kursstigningen begynder at blive spændende :sweat_smile:

9 Synes om

Købt EOSE næsten ved åbning til 14,47 og solgt et par minutter senere til præcis 15 dollars. Irriterende at jeg tøvede omkring 14, hvor kurs

3 Synes om

Jeg solgte Intellegos fra min egen portefølje med en lille fortjeneste. Jeg håber, jeg tager fejl, men jeg frygter, at nedslagtningen ikke er slut endnu. Måske senere på dagen, når volatiliteten er lavere, vil det ske igen. Venter på duften af kapitulation.

4 Synes om

Genindtræden Smart Eye 860 stk. @ 83,15. Et par øre blev sparet med den manøvre.

Redigering: Lidt tidligere indgang også EHTH 4,58.

Redigering 2: kl. 1802: Udgang EHTH 5,12 (850 stk.). Det var min bedste handel i forhold til investeringstid :smiley:

6 Synes om

ABAT ud af porteføljen til 5,42 USD. Lad os se, om jeg kan ‘fiske’ den tilbage omkring en femmer.

3 Synes om

Har forsøgt at få 150

6 Synes om

Jeg solgte lige under halvdelen (kun 3 stk.) af AMD i den tidlige aftens rus for 219 dollars.

3 Synes om

Købt mere Huhtamäki 200@28,90 og hele positionen er nu 500 stk!

Kan være til langvarig beholdning, i hvert fald hvis den træge udvikling fortsætter..:grinning_face: :grinning_face: :grinning_face:

24 Synes om

Solgt IUSQ ETF. Venter på bedre købsmuligheder.

2 Synes om

[quote="Hapzu, post:9338

9 Synes om

I stedet for udbyttebetalende euro-ETF’er, vækst-ETF’er og REIT x 2 er et godt kompromis for pengene.

Køb:

• SPYI 10 stk
  • IS3N 40 stk
  • QUTM 105 stk
  • ARE 35 stk
  • O 40 stk

Det frister lidt at tilføje Huhtamäki / UPM og et par andre “tilbudsaktier”, men lad os følge med et øjeblik. Der var lidt kræfter tilbage, og lønningsdag er allerede om lidt over en uge.

6 Synes om

Solgt halvdelen af AMD, købt efter Q2 regnskabet fra omkring 165.

4 Synes om

Om morgenen tilføjede jeg 170 stk. Intellego @ 88 SEK, som allerede så ud til at være solgt @ 104,40 SEK. Måske var jeg for hurtig med den ordre, men det mindskede risikoen.

9 Synes om

Jeg solgte de sidste 4000 stk. Vervet tidligere i dag med et lille tab.

Jeg ryddede også ud i porteføljen med SBET med et lille tab. Som ETH-spil fremover kun BMNR eller direkte som krypto.

Der var intet andet i porteføljerne, der var i tab. De første større skatter skal betales, så vi hæver lidt kontanter til det og andre planer.

2 Synes om

Køb

\-AGNC investment 400 stk. til at producere 14% månedlige udbytter, mere af dette senere
\-Intellego yderligere 400 stk. til 95 SEK, når Mr. Marked igen tilbyder disse utrolige købsmuligheder (jeg bemærkede det samme, da Him’s shortrapport blev offentliggjort, og aktien blev kørt i sænk), der er allerede 1500 stk. af denne
\-Churchill Capital position fordobling. Nu 800 stk.

8 Synes om

Jeg købte så Nanoform til min portefølje, da kursen af en eller anden grund faldt 8%. Anbefalingen er trods alt køb.

2 Synes om

Novoa i porteføljen. Dette har jeg jo aldrig haft før.

10 Synes om