Købte/solgte netop (Del 7)

Har

5 Synes om

Jeg købte Pagaya (PGY) for $29.46.

AI-Fintech-virksomheden knuste analytikernes forventninger med sidste kvartals resultat. Kursen er faldet pænt fra $45-toppen og er faktisk vendt tilbage til det niveau, den var på før den forrige kvartalsregnskabsmeddelelse.

Pagaya omstrukturerede i går sine lån, fik nye lån 400bps billigere end de tidligere og fordoblede samtidig lånepuljen. Mere muskel til vækst :+1: Og så er markedsværdien kun $2.25 mia., hvilket er ingenting i den nuværende verden.

Forventninger om +50% senest den 6. november efter Q3-rapporten.

12 Synes om

ABAT-køb til en pris af 4.87 USD og mængden af min såkaldte standard startposition målt i euro

Illustrationsbillede - ikke relateret til sagen

10 Synes om

Jeg var også i Sverige og fiskede, og der kom torsk.
Halvdelen af både Intellego og Verve blev solgt fra. Intellego’s uklarhed begyndte at bekymre mig, og jeg havde faktisk alt for meget Verve i forvejen. Måske Intellego tilbage på mandag, hvis jeg kan få dem billigt (jeg solgte for 104,4 SEK). Begge var blot lotterisedler for mig, men nu rakte mine spillefærdigheder ikke.

Der kom dog også gevinster derfra, da jeg reducerede Smart Eye for 86,15 SEK med over halvdelen og fik en fortjeneste på 60+%, men de penge holdes gemt til genkøb.

Derudover gik jeg endelig ind i Nexstim med halvdelen af min

7 Synes om

Jeg fangede referencen! :sign_of_the_horns:

Mine egne handler:

Huhtamäki mere fra 29€-niveauet.

Nordea-reduktion, små portioner fra omkring 14+ og 14,2x niveauer. Mit livs første Nordea-salg i over 10 års ejerskab. Disse på OST-siden. AOT’s større Nordea-pulje med en gennemsnitspris på 6,78 får lov til at male udbytte herfra i al evighed.

Novo-reduktion og salg af Qt-dipkøb, så jeg fik likviditet til Posti-tegningen.

20 Synes om

Månedlig meddelelse fra fondsspareren

2500€

i Nordnet 2x indeks 2x ETF

500€

Op Amerika, Europa, Norden fonde

11 Synes om

Købt fredag BMBL 5,84$ ttm frit cash flow pr. aktie 1,76$

1 Synes om

Jeg snuppede åbenbart den første batch på 200 stk. Intellego tilbage til en pris af 86,6 sek. Lad os se, om det holder. Næppe.

14 Synes om

Intellegoa tilføjelse til OST for 9

8 Synes om

Hvordan endte jeg med at annoncere dette på kryptokæden… Nå, men.

Åbningsposition i Intellego på cirka 725 x 90kr niveauer. Til at tage et

19 Synes om

Reduceret ssab 169 stk. @5,89 (+10%)

Jeg tror, at den næste resultatopgørelse vil være svag, og at kursen vil falde en smule.

5 Synes om

Jeg smed selv yderligere 1500e i dette… til kurs 93. Sentimentet kan ikke blive meget værre end dette. Lige for nylig var vi på 200.

6 Synes om

Jeg købte frækt 85 stk. af VanEck Quantum computing ETF’en. Selskaberne i den var stort set ikke i porteføljen endnu, bortset fra Nokia, selvfølgelig.

Festlig handel, 100.000€-grænsen er brudt. Det næste logiske mål er så nok en million. Nogle pengemænd har engang sagt, at renters rente for alvor begynder at kunne mærkes, når man når seks cifre.. lad os se, hvordan det går.

21 Synes om

100 stk. og til en pris af 21,47 pr. stk., Puma fra Tyskland i porteføljen! Dejligt at løbe en tur i ens eget firmas udstyr, kvaliteten ikke at forglemme!

7 Synes om

Frisk fisk i porteføljen, altså Intellego-købene fortsætter. Selvom jeg også kan lide torsk, holder jeg stadig positionsstørrelsen ret moderat. Nu er positionen \~3,25% af porteføljen.

7 Synes om

Nordets månedlige opsparing har fået tilføjelser til de tidligere:

7 stk. Shares MSCI ACWI ETF USD Acc (IUSQ)
5 stk. Xtrackers NASDAQ 100 ETF 1C (XNAS)
5 stk. Franklin FTSE India UCITS ETF (FLXI)
2 stk. SPDR MSCI USA Small Cap Value Weighted UCITS ETF (ZPRV)

Små tilføjelser af Seligson Global Brands og Phoebus

Fra Postis udbud minimum 100 + 100, begge til OST. Mon ikke omkring 50-60 stk. pr. type bliver realiseret.

4 Synes om

Tilføjet UPM. 44 stk. til en pris af 22,57€. Gennemsnitspris nu

17 Synes om

Efter lang overvejelse deltog jeg i Postis IPO, både i den egentlige børsnotering og i bonusserne.

8 Synes om

Jeg købte 60 stk. Huhtamäki til en pris af 28,66€, selvom jeg har en fornemmelse af, at den vil falde en euro eller to mere. Jeg fik i det mindste gennemsnitsprisen ned.

18 Synes om

Tegning af 600 Posti-aktier. Fuldt tegnet.

10 Synes om