Købte/solgte netop (Del 7)

Denne uge købt:

• Kraken Robotics à 5,93 CAD. Åbnede en lille FOMO-position tirsdag. :person_shrugging: Herfra og herfra får man forresten en ret anderledes opfattelse af firmaets reelle konkurrencefordele sammenlignet med Michael Sikandis hype-video. (0,9% af firmaets portefølje, 0,6% af alle.)
  • Stora Enso R à 8,940 EUR. Onsdag åbnede en startposition i firmaets portefølje (2,3% / 2,2%).
  • UPM-Kymmene. I dag til OST ca. 40% mere til en pris af 22,10 EUR og til firmaets AOT’s større position en fjerdedel mere til en pris af 22,05 EUR. Vægten i alle porteføljer 5,9% → 7,3% (på grund af kursfaldet så lidt) og steg til den tredjestørste beholdning. Egentlig ville jeg gerne lette denne, men nu er det ikke tid.
  • Fiskars à 12,30 EUR. Fordoblet på OST i dag. Vægten er nu 7,9% af personlige porteføljer, 2,9% af alle.

Jeg var tæt på at tilføje Intellegon (68 SEK) torsdag, men var lidt for sent med mine ordrer. Jeg endte i stedet med disse kedeligere køb i dag.

Det kan være, at hver af disse handler blev foretaget på et lidt dårligt tidspunkt. :slightly_smiling_face: Eller i hvert fald at der er bedre købstidspunkter i næste uge.

10 Synes om