Jag kan redan berätta mitt nästa drag i förväg. På måndag morgon säljer jag alla papper och går all-in i GameStop med 200 % hävstång.
Barn, följ inte på riktigt något blint orakel. Jag är precis en sådan investerare som absolut inte vet vad han sysslar med. Därför ryggar jag blint några (parodi)figurer på nätet med varierande framgång.
Värst av allt är att jag inte har rapporterat hälften av mina affärer i den här tråden. Lycka och välgång på er valda väg.