Jeg kan allerede nu afsløre mit næste træk på forhånd. Mandag morgen sælger jeg alle mine aktier og går all-in i GameStop med 200% gearing.
Hør nu her børn, lad være med rent faktisk at følge et eller andet blindt orakel. Jeg er jo netop den type investor, der overhovedet ikke ved, hvad han laver. Derfor kopierer jeg med lukkede øjne diverse (parodi)figurer på interwebbet med svingende succes.
Værst af alt har jeg ikke rapporteret halvdelen af mine handler i denne tråd. Held og lykke på jeres valgte vej.