Jeg efterligner.
Ærgerligt, at Verneri-effekten har hævet prisen på det seneste, 193 og derover.
Siden hvornår har pence i øvrigt skiftet navn til GBX? ![]()
Jeg efterligner.
Ærgerligt, at Verneri-effekten har hævet prisen på det seneste, 193 og derover.
Siden hvornår har pence i øvrigt skiftet navn til GBX? ![]()