Købte/solgte lige nu -tråd (Del 3)

Puuilo solgt, dem jeg fik fra IPO’en.
Åbningsposition i Nordea. Venter på gode resultater og udbytte.
Kindred og EVO lokkemidlerne virkede ikke. Vi ser igen i morgen, om jeg kan tilføje mere udover de tidligere.

2 Synes om

THCB-tab realiseret, og fiskeriet er begyndt efter fusionen. Den seneste erfaring fra DCRB-fusionen og dens 30% fald på den første børsdag opmuntrede til dette trick.

6 Synes om

Jeg har solgt Trainer’s House, i morgen dykker den vildt, og så køber jeg den måske tilbage, hvis de kan få forretningen rentabel :+1:

4 Synes om

Købt THCB @10.82 i stedet for de tidligere solgte til omkring ~15. Sandsynligvis til en kort handel.

2 Synes om

-I starten af ugen tilføjede jeg Harvia @57,90€
*Dette var nok ugens smarteste træk

-I dag tilføjede jeg Hyzon @7,83$
*Dette var nok ugens dummeste træk?:thinking::sweat_smile:
dette var en grundlæggende dum
strategi med at reducere gennemsnitsprisen, som
alle investeringsvejledninger advarer imod. Men jeg har virkelig tro på
virksomhedens fremtid, så jeg købte mere med
godt humør. Efter tilføjelsen steg Hyzons
andel af porteføljen til to procent.

15 Synes om

Yderligere Hyzon 7,81 $. Tålmodighed er rigeligt, sagen er dog ret lovende.

8 Synes om

Nordea køb 9,447 og salg 9,668.
Med denne handel er Nordnet og den finske stat blevet støttet. Selv efter det var der stadig penge tilbage til to Orthex blomsterskåle, en flaske Altia mintulikør og kebab med flødekartofler.

Har også købt en investeringslejlighed i dag. Sjov dag.

20 Synes om

Ostettu Hyzon @7.81, hvis faldet fortsætter, så fordobler vi.
Jeg (heldigvis) holdt denne med det gamle tickernavn et stykke tid :face_savoring_food:

8 Synes om

Denne uge købte jeg yderligere 7500 stykker af Terveystalo (sundhedshus), jeg har en rigtig god følelse af dette

8 Synes om

I går købte jeg endnu mere Voxtur fra kajen for at sænke den gennemsnitlige pris til 0,67. Hvilket nu er lidt under 0,9 CAD.

6 Synes om

Købt en åbning i Hyzon i går, 185 stk. @ $7,8. Jeg har tidligere ejet denne et øjeblik (heldigvis kun et øjeblik) under SPAC-hypen, men nu ser det bedre ud med hensyn til værdiansættelse, ordrer og produktion. Jeg forventer ikke, at kursen vil skyrocket, men at virksomhedens forretning vil udvikle sig. Men hvis kursen af en eller anden grund gør det, så er jeg kun med for en kortsigtet handel.

8 Synes om

Solgte en del Bittium.
edit. solgte også Kamux

2 Synes om

Har købt en andel af Innofactor mere, da kursen faldt, selvom jeg forventede en lille stigning. Jeg mener, at markedet tager fejl i dette tilfælde, men det er okay for mig. Hvis faldet fortsætter, vender jeg tilbage for at købe mellem 1,7-1,6.

Evli syntes at give en KØB-anbefaling med et kursmål på 2,2 €/aktie… Venter på Inderes’ kommentar.

Tager investorerne salget af Prime-forretningen i betragtning (omsætningen uden salget voksede organisk med over 7%)?

Ordrebeholdningen er igen på rekordniveau.

8 Synes om

Købte Gofore, da Tieto og Innofactor havde gode resultater. En anden grund er, at alt andet kører godt, bortset fra Gofore, der er gået i stå :laughing:

5 Synes om

Trainershouse solgt med lille fortjeneste

2 Synes om

Letning i Kamux (17,68 €) i morgenens fremgang. Den fremgang, som Inderes’ analyse har medført, udvandes dog af Kamux’ egne problemer i Tyskland. Ubehagelige nyheder. Størstedelen af positionen er dog stadig intakt…

Har købt 2.500 stk. Metsä-Board baseret på de gode nyheder om indtjeningen fra skovbrugssektoren. Boardets egen indtjening er først på vej, og det nuværende kursniveau ser ikke så slemt ud.

Og så glemte jeg at nævne gårsdagens tilføjelse til Metso Outotec (9,55 €) efter de gode nyheder. Der er sandsynligvis nok fremgang i MO frem mod regnskabet og længere.

6 Synes om

Min ordre for Zaptec blev udført til 43 NOK, må se hvad jeg skal købe i stedet…

1 Synes om

Tilføjet: Intrum AB 257,70 SEK

Jeg synes, at kvartalsrapporten er OK, og jeg ser ingen grund til faldet på -6 %.

5 Synes om

I dag lidt frasortering i porteføljen, Rovio og Outokumpu solgt, små positioner og små gevinster, vi ser om disse penge eventuelt kan bruges til at øge eksisterende positioner i andre selskaber.

1 Synes om

SSAB B-serien blev solgt for 4,07 euro! Kursreaktionen efter regnskabet har været skuffende, og de kommende vedligeholdelsesstop giver anledning til bekymring.

3 Synes om