Nexstim - Med hjärnstimulering till världsherravälde

Så här många av Brainlabs säljpartners enbart från EMEA-regionen fångades på bild bredvid den där snygga orangea pallen.

Eftersom varje steg räknas :footprints:

Jag var glad över att få träffa våra säljpartners från hela Europa, Mellanöstern och Afrika vid vårt senaste Brainlab EMEA Distributor Meeting i München.

Kollegor och partners samlades för att dela insikter, utbyta bästa praxis och höra direkt från kunder om hur Brainlabs lösningar används för att göra skillnad för patienters liv världen över. Dessa verkliga perspektiv fortsätter att forma hur vi tänker och agerar.

Som CMO är det mitt ansvar att se till att våra interna team och externa partners drar åt samma håll mot våra gemensamma mål: att göra en meningsfull skillnad för patienter och att kommunicera värdet av våra lösningar konsekvent på alla marknader.

Detta evenemang var en viktig milstolpe för att stärka den samstämmigheten och ge vår säljstyrka den tydlighet, de kontakter och det gemensamma syfte som krävs för att gå framåt tillsammans.

Jag ser fram emot att bygga vidare på detta momentum under de kommande månaderna.

Ett speciellt tack till Alexander Tapio Mameghani från Kantonsspital, Basel, Schweiz, och Margrét Jensdóttir från Karolinska, Stockholm, Sverige, som delade med sig av förstahandserfarenheter från klinisk praxis.

Tack till alla som bidrog och gjorde den här veckan så betydelsefull. :globe_showing_europe_africa::handshake: Speciellt Nils Ehrke, Carsten Sommerfeldt, Lara Kruse, Astrid Mayer-Hoiss, Jana Guggenberger, William Fiuza, Jakob Barth-Christner och många fler.

hashtag#WeAreBrainlab hashtag#Surgery hashtag#Radiosurgery

Förr eller senare kommer affärerna att börja rulla in i en sådan omfattning att det i nuläget till och med är svårt att förutse. Resurserna för försäljning och marknadsföring har vuxit till en helt annan nivå än under tidigare år.

14 gillningar