Hvilke nyhedssider / informationskilder bruger du til at følge og forstå markederne?

Hvilke sider, blogs og andre informationskilder bruger mine medinvestorer til at følge markederne og få en bedre forståelse?

Her er nogle af mine i tilfældig rækkefølge:

• Inderes / Inderes-diskussioner og linket materiale
  • Sijoitustieto
  • Bloomberg
  • Nomad Invest blog
  • Nordnet Blog
  • Seeking Alpha
  • Market Watch
  • Interessante personer og organisationer på Twitter
  • Kauppalehti
  • Reuters
  • CNBC
3 Synes om

Jeg følger med i verdens gang via YLE, altså nyheder og aktuelle programmer.

Så må jeg give Inderes ros for, at videoer og streams har åbnet døren til mange muligheder, som jeg ellers ikke ville have haft adgang eller tid til.

Jeg har klaget før over, at det sværeste er at vide, hvem der taler sandt, og hvem der holder en salgstale. For eksempel, hvis Nokias Suris taler og visioner var blevet til virkelighed, ville 5G-hypen allerede være på et helt andet niveau.

Jeg gennemser også Kauppalehti online, men redaktionens niveau er sunket til clickbait-pis. Mange aktører er bag en betalingsmur, selvom indholdet bestemt ikke retfærdiggør det.

1 Synes om

{“content”:“Disse faldt mig ind:\n\n- Warren Buffets årsbreve\n- Virksomhedernes egne sider\n- Seeking Alpha\n- Seligson Phoebusblog\n- Yahoo Finance\n- Inderes\n- Talouselämä-bladet (Talouselämä-bladet)\n- Arvopaperi-bladet (Arvopaperi-bladet)\n- Tekniikka & Talous -bladet (Tekniikka & Talous -bladet)\n- Viisas Raha (Viisas Raha)\n- CNBC’s Warren Buffett-sektion\n\nJeg følger ret meget med i erhvervslivet og virksomhedernes aktiviteter generelt, så jeg har en god fornemmelse af, hvad der foregår.”,“target_locale”:“da”}

3 Synes om

Inden Foorumi, Hmm, er det nødvendigt at følge andre? :thinking:

Åh, ja, af og til bringer Indes morgenmøde og TV opmuntring til hverdagen :slight_smile:

Onkel Masse, FA, det er værd at følge, man behøver ikke at forstå, hvis man har taget onklens investeringsskole

5 Synes om

Ja, dette forum er det bedste

5 Synes om

Du kommer langt med Inderes

https://twitter.com/juha_kinnunen/status/1174287245408423937?s=21

https://twitter.com/inderes/status/1174305298766606336?s=21

5 Synes om
1 Synes om