Sijoittaja-alokas:
efterspørgslen på tjenesteydelser. Jeg har forstået, at kobberminedrift bliver vanskeligere, efterhånden som kvaliteten af kobberforekomsterne forringes, hvilket en aktør som Metso naturligvis drager strukturel fordel af. Dette betyder i praksis, at man for at producere den samme mængde kobber skal behandle mere klippe og håndtere komplekse…
Tak for dit svar, Timo!
Og hvad angår dine spørgsmål…
Timo_Huhtamaki:
Jeg er ikke ekspert på dette område, men hvis man må ønske, kunne man spørge Metso mere indgående om dette og kortlægge, hvilke konkurrencefordele eller udnyttelige patenter der findes her? Med andre ord, forstå lidt bedre, hvad Metsos rolle og forspring er i en verden, der bevæger sig mod cirkulær økonomi. Jeg har forståelsen af, at der især i det tidligere Outotecs teknologoportefølje findes sådanne.
… så hvis jeg kunne få en fra virksomheden til et interview i Alokas interviewer -tråden, så kunne jeg stille dine fremragende spørgsmål til vedkommende. Hvis jeg kan få det til at lykkes her i den nærmeste fremtid.
Hej til tråden!
Statusopdatering om kobbertingene:
Jeg har sendt spørgsmål til Metso, især om de ting og overvejelser, som Timo tog op.
Men jeg bad også Timo om hjælp til spørgsmålene via en privat besked, men der var også mine helt “egne spørgsmål” med, så Metso fik både spørgsmål af høj kvalitet og mere “begynderagtige” spørgsmål. Metso lovede at vende tilbage til spørgsmålene efter den 20.02.2026.
Tak endnu en gang til Timo
10 Synes om