Detta enda projekt är ca 36% av förra årets omsättning. Jag gissar att om betalningar kommer in under detta år (och inte hela affären intäktsförs under 2026), som brukar vara fallet vid större leveranser, så kommer detta förmodligen att kasta årets omsättning rejält över 40 MEUR. ![]()
Ps. Som en inte så glad ägare av Nokian Tyres och Neste ger jag inte upp hoppet om att hitta något bra från hemlandet, och för det får Merus tackas. ![]()
