Oho! Det blev inte mycket surr kring aktien. Man hittar nästan ingen data eller diskussion någonstans. Jag tecknade 2000 st, får se hur det går…
3 gillningar
Oho! Det blev inte mycket surr kring aktien. Man hittar nästan ingen data eller diskussion någonstans. Jag tecknade 2000 st, får se hur det går…