Ready. Input: {"content":"Kurssien ja niiden muutosten kyselyt, kauhistelut ja hehkuttelut - ketju (Osa 2)","target_locale":"da"} Translation: Spørgsmål, ræ

Hej @Kaffi og @Jankkeri :slight_smile:

Tak for flytteanmodningen, Jankkeri!

Forespørgsler, forfærdelser og begejstring over aktiekurser og deres ændringer passer godt her, som overskriften fint fortæller. Dette er i øvrigt en meget populær og nødvendig tråd.

Det er meget ønsket, at man altid kan inkludere information om det pågældende selskabs kurs i forbindelse med kursundren eller -begejstring, så f.eks. efter en “Jubii, god Lehto Group”-begejstring, behøver titusinder af forumdeltagere ikke separat at tjekke, hvad der så er sket med kursen. :pray:

Hvis du ønsker at svare på noget i denne tråd i en anden tråd, kan du gøre det sådan:

Du behøver absolut ikke at undskylde, en ny bruger kan ikke vide sådanne ting, velkommen til forummet! :slight_smile:

4 Synes om