https://thexrpdaily.com/2021/01/06/bitcoin-no-thanks-xrp-yes-please/
Hvad synes I om nyheden?
Flare er fuld af store løfter. Et interessant projekt, ingen tvivl. Der er et rigtig godt interview om projektet bag Real Vision Cryptos gratis login, dateret 14.1.2021.
Jeg forstår ikke helt, hvordan det forbedrer stemningen blandt XRP-indehavere længere. Snapshot-datoen for kommende airdrops er allerede passeret, så det er ikke længere værd at eje eller købe XRP på grund af Flare. Forholdet mellem risiko og afkast for XRP er svagt, medmindre man tror på, at der hurtigt kan opnås enighed med SEC. Efter min forståelse er der en lang juridisk kamp i vente og klart dårligere afkastforventninger sammenlignet med det øvrige kryptomarked.
Reddit er med til at udvikle Ethereum. Jeg ved ikke, hvor populær Reddit er i Finland, men andre steder er det sandsynligvis #1 platform til deling af sociale nyheder/memes
Nogle tanker om, hvor man kan købe en lille mængde Dogecoin?
Det lykkes i hvert fald for Kraken. En lille eller en større.
Tak. Så den kan fjernes, men har vi tidligere diskuteret Kraken her? Jeg tjekkede hurtigt, og det virker ret godt, og det ser ud til, at man kan bruge euro, sandsynligvis via kreditkort?
Der har sikkert været diskussion(?) Et pålideligt og velfungerende sted.
Det fungerer med kreditkort, men du får lavere gebyrer, hvis du laver en SEPA-overførsel. Pengene overføres også ret hurtigt på den måde. Jeg kan dog ikke huske, om det tog en dag eller 2.
Godt så
Det er lidt ærgerligt lige nu. Jeg har også skrevet her flere gange, at jeg først startede med at investere i marts sidste år, men mere præcist var min første investering 20 euro i Doge engang i 2014 (dengang den første gang gik
). Nu skal jeg prøve at grave en gammel harddisk frem for at se, om jeg kan finde tegnebogen og få adgang til den…
Jeg har ikke længere et præcist skøn over, hvornår jeg købte min doge, men når jeg ser på den nuværende kurs, tror jeg, at der allerede ville være en del penge der.
https://twitter.com/DeItaone/status/1355136707608371204?s=19
Det går ikke så godt for Robinhood
Jeg spørger ikke om investeringsrådgivning, men om en hurtig opsummering af “krypto for dummies”. Jeg gik med for sjov med en lille indsats (ca. 2,5% af hele porteføljen) i krypto. Jeg følger normalt ikke deres udvikling, jeg vender tilbage til det om 1-2 år. Af krypto er 70% i Bitcoin og 30% i Litecoin.
Ser I konkrete forskelle mellem Litecoin og Ethereum med hensyn til deres fremtid, eller afhænger det udelukkende af køberskaren, hvilken der klarer sig bedst? ETH har lige taget et stort spring, så jeg tænker selvfølgelig, om det er en anden kryptos tur næste gang, hvis flokken bevæger sig.
Man kan allerede se af mit spørgsmål, at jeg ikke forstår meget af dette. Jeg prøvede at finde en simpel artikel på Google, men blev ikke klogere.
Bitcoin, Litecoin og mange andre kryptovalutaer, der opstod mellem 2009-2014, er, som navnet antyder, valutaer
Ethereum er en anden generation af kryptovaluta, som er meget mere end virtuelle penge. Det er faktisk et komplet økosystem eller virtuelt operativsystem.
Jeg fandt også nogle Bitcoin Center-artikler, de var også gode. Helt ærligt, så forstår jeg stadig ingenting.
Det kan være, jeg venter lidt for at se, om LTC’s værdi følger Bitcoin, men jeg kan meget vel skifte dem til ETH. Tak for hjælpen.
Det må være lidt irriterende bagefter ![]()
CME begyndte at handle Ethereum-futures
Jeg gætter selv på, at det ikke vil påvirke Ethereums pris
En sværm af græshopper bevæger sig fra den ene krypto til den anden, alt stiger, og alle bliver rige. Fireårs-cyklussen er ved at være fuld igen, og en stemning som i 2017 er ved at gentage sig ![]()
{“content”:“I dag skete det så, da jeg stødte på det første tegn på, at kryptoboblen er ved at toppe. På arbejdet begyndte en sælger i byggemarkedet at spørge mig, om jeg var kommet med i kryptobranchen. De har vist drejet rundt med dette sammen med deres venner i et par dage nu.\n\nEn lignende hændelse skete også sidste gang ved årsskiftet 2017-2018. Dengang var jeg selv stærkt involveret, men jeg formåede ikke at trække mig ud tidligt nok til at tjene penge.”,“target_locale”:“da”}
Jøsses, ham Musk, han skaffer sig selv lange pølser, og knægten skal selvfølgelig også have lommepenge (fun money).. ![]()

