Tämä on kyllä mielenkiintoinen nosto. Olen ihan samaa mieltä, että kuparin tarjontapuoli on muuttumassa eri tavoin entistä haastavammaksi, mikä mielestäni tukee pitkällä aikavälillä Metson tuotteiden ja palveluiden kysyntää.
Olen ymmärtänyt, että kuparin louhinta vaikeutuu kupariesiintymien laadun heiketessä, mistä Metson kaltainen toimija toki rakenteellisesti hyötyy. Tämä taas tarkoittaa käytännössä sitä, että saman kuparimäärän tuottamiseen pitää käsitellä enemmän kiveä ja hallita monimutkai…
Tak for dit svar, Timo!
Og hvad angår dine spørgsmål…
Timo_Huhtamaki:
Jeg er ikke dybdegående ekspert på dette område, men hvis man må ønske, kunne man spørge Metso mere detaljeret om dette emne og kortlægge, hvilke konkurrencefordele eller udnyttelige patenter der findes her? Det vil sige med andre ord at forstå lidt bedre, hvad Metsos rolle og forspring er i en verden, der bevæger sig mod cirkulær økonomi. Det er min forståelse, at der især i det tidligere Outotecs teknologiske portefølje findes sådanne.
… så hvis jeg kan få fat i nogen fra virksomheden til et interview i tråden Alokas interviewer , så kunne jeg stille dine fremragende spørgsmål til vedkommende. Hvis jeg kan få det til at lykkes her i den nærmeste fremtid.
Rigtig god og rolig søndag til alle!
6 Synes om